Salutacions des de París

Hola a tots des de París, la ciutat de l’amor! Aquests dies fem una gira per Cuixà (Catalunya Nord), París (França) i Lodi (Itàlia). I els de l’Equip 100peus us volem enviar cròniques perquè sapigueu el que fem.
Per començar, han estat uns dies una mica mogudets. Tot i que ens ho hem passat molt bé! Divendres vam marxar de Montserrat amb autocar al migdia, per anar fins a Cuixà. Allà, el P. Daniel ens va fer una visita guiada pel monestir, que és molt i molt antic. Després de fer la prova de so, vam anar a sopar. I a fer la concentració pel concert. El concert va sortir bastant bé, amb algunes petites fallades... però bé.
L’endemà ens vam llevar d’hora per tornar a agafar l’autocar, que ens va portar fins a l’Aeroport del Prat. Allí vam fer el procediment rutinari de cada viatge: facturar, control de seguretat, i embarcar. Va ser un viatge no gaire llarg, més que res perquè me’l vaig passar dormint.
Quan vam arribar no feia pas tan fred com ens van dir, tot i que més tard va refrescar una mica. Les persones que ens van acollir des del principi són del Centre Català de París, i parlen perfectament el català (amb accent francès). L’autocar que ens va venir a buscar a l’Aeroport ens va deixar a un pàrquing que estava bastant lluny de l’alberg, i vam haver de fer una caminada. Vam arribar a l’alberg, i allí ens van dir les normes que tenien: a les 22h s’ha de fer silenci absolut, cosa que per alguns escolans és una miqueta difícil, però ens n’anem sortint. Vam sopar, i dormir.
Adéu Centpeuaires!

David Trias

Anònim ha dit…
Hola Escolans!!!

Espero que la gira us vagi molt bé i sigui un viatge que us ompli d'experiències.

El concert a Sant Miquel de Cuixà, el primer de la temporada, va ser realment extraordinari i, malgrat ja sé que sou molt perfeccionistes, trobo que va ser genial. Tan als pares com als educadors ens vau fascinar. L'entorn va ser molt bonic, l'església, la llum, el Canigó als peus, el pirineu de colors rogencs... tot va donar un ambient molt i molt especial.

I ara, París... Oh, lá, lá, c'est plus belle! Ja sabeu l'enveja que em doneu que pugueu veure coses tan maques com la Tour Eiffel i que canteu a la mateixa Nôtre Dame. Però desitjo de tot cor que gaudiu molt i deixeu als Francesos amb un pam de nas amb les vostres meravelloses veus. Saludeu al Geperut del campanar de part meva.

A tots molta sort, i una abraçada ben forta.

Atentament
MARCOS NAVAS. "EDUCADOR DE NIT"
Angel Pons ha dit…
Hola nois,

Heu anat molt ràpids en posar la primera crònica al 100peus!! Gràcies, així sabem com aneu. Celebro que ja sigueu a París i que estigueu tots bé.
Avui els de 5è han cantat a la missa, i ho han fet molt bé!!!
Us deixo perquè estic força cansat després del cap de setmana de preparació del proper Montserrat Jove, però estic molt content de la feina feta!!
Au, ja ho sabeu: a les 22:00, silenci!! ;)

Àngel, osb
Jordi Arderiu ha dit…
Bon vespre!!!!
Ja esperava amb ànsia les cròniques. Així ens sentim més propers a vosaltres.
Bona feina la quina heu començat.
I si a més a més apreneu a estar en silenci...
Fins aviat,
Jordi
Hola a tothom,

Sembla que el viatge us ha anat bé.
A hores d'ara ja deveu haver cantat a la Missa. Com us ha anat? Us ha impressionat cantar en aquesta catedral tan bonica?
Els que no us hem seguit ens ho hem perdut! Sort que tenim la sort de sentir-vos cada diumenge a Montserrat; per tant, no ens podem queixar...
Bé, molts records des de Torroella!
Si podeu anar fent algun comentari us ho agrairem!
Gràcies!

Salvador i Montserrat
Anònim ha dit…
Hola David! Aquesta tarda he estat a Notre Dame de París, a la Missa i us he vist i sentit!!!. Felicitats!! ho heu fet molt bé i la gent ha estat molt contenta de poguer pregar amb els vostres cants. Ja tinc les entrades per el Concert!! Bon sort i que disfruteu força a Paris! Es una ciutat molt maca...Records al germà Sergi.