Dia de viatge a Lodi

Ahir ens vam aixecar molt d'hora, perquè haviem d'agafar l'avio i haviem arribat tard del concert. Vam esmorzar i després vam agafar un autocar cap a l'Aeroport. Quan hi vam arribar, vam facturar les maletes i vam passar els controls de seguretat, que eren molt estrictes. L'Aeroport era el mateix que quan ens van cancel.lar el vol: Paris Orly. I era la mateixa companyia que aquella vegada, perque el vol ja estava reservat de feia temps. Per sort, aquesta vegada no ens han cancel.lat el vol :)
Vam volar fins a l'Aeroport de Milà - Linate. Allà ja ens estava esperant un capellà que organitza l'estada. Vam recollir les maletes, i vam marxar cap a Lodi. Un cop allà, vam dinar i ens vam instal.lar en un hotel de tres estrelles. Després vam anar a menjar un gelat i a vocalitzar durant 20 minuts.
Vam comprar alguns records de Lodi, i després vam sopar al mateix restaurant on haviem dinat. Vam menjar unes pizzes molt bones, i algù es va triar l'especialitat de la casa, que era una pizza sorpresa.
Finalment vam anar a dormir.