Segona crònica des d'Estrasburg

Dilluns 15 de desembre

Ens vam llevar a l'Alberg a les 7.15h. Vam anar a esmorzar i vam fer una volta per un parc molt gran i feia molt fred.
Després vam agafar els autocars per anar al Palau de Congressos i fer un assaig. Vam
tornar a l'Alberg a dinar, amanida de pastanaga i Frankfurt gegant, i després vam tenir una mica de temps lliure. Vam tornar a agafar els autocars per anar a assajar. L'assaig de la tarda va ser més complet que el del matí ja que hi havia l'orquestra i la solista. Es va acabar abans del que ens havien dit. Vam agafar el tramvia i vam anar al centre de la ciutat a visitar una fira de Nadal. A la fira hi venien figures de pessebre, dolços, ninots, arbres de Nadal i altres coses.
Després de la fira vam tornar a l'alberg amb tramvia i vam caminar una mica. Vam sopar una amanida de remolatxa (per variar) amb una plata d'un metre de llarg i pit de pollastre amb verdura. I després vam tenir temps lliure a una sala de jocs de l'Alberg i vam anar a dormir a les 22h.

Avui tornarem al mercat de nadal, farem l'assaig general i el concert i no sabem si
podrem escriure la crònica perquè acabarem tard i demà hem de marxar aviat.

Andreu Diport, Lluís i alguns altres que han arribat després.

Anònim ha dit…
Hola escolans!

En aquests moments que els pares ens truquem per veure si us podem enregistrar pel canal mezzo esteu vosaltres en ple concert. Hem fet el possible però aquest canal és de pagament.

Quan llegiu aquests missatges ja haureu arribat, però que sapigueu que ens ha agradat que ens torneu a escriure i aprendre una mica més sobre les amanides.
Una abraçada i fins demà.
Pep i Montse
Diport Feliu ha dit…
Benvolguts escolans,
ens alegrem molt que estigui sent tan profitosa la estada a Estrasburg, tot i el canvi que suposa el menjar, el fred.... Desitgem que el concert sigui un èxit i que torneu ben satisfets de la feina ben feta i amb un munt de records al cor.