EXCURSIÓ DELS NOIS DE SISÈ AL MUSEU D'HISTÒRIA DE CATALUNYA

Els alumnes de sisè de primària vam anar d'excursió al Museu d'Història de Catalunya a visitar una exposició de l'Edat Moderna.
Vam sortir de Montserrat amb el primer cremallera descendent. Vam arribar a l'estació Cremallera Enllaç on vam agafar el tren que ens va portar cap a Barcelona. Ens acompanyaven la Laura Domènech (tutora de sisè) i en Jordi Arderiu (tutor de cinquè). Després de baixar del tren vam enllaçar amb el metro. Vam baixar a l'estació de Drassanes. I finalment, després de travessar tot el Port vell, vam arribar al Museu.
Primer ens van fer deixar els abrics i les motxilles en uns armaris. Tot seguit vam començar la visita. La nostra guia era una noia que es deia Bea. Ens va explicar com vivien a l'Edat Moderna, qui eren els privilegiats i els no priveligiats, com vivien els artesans, els monjos, els nobles, els bandolers... i també algunes guerres com la dels Segadors (s.XVII) i la de Successió.(s.XVIII). Quan vam haber acabat la visita, vam sortir del museu i vam anar a dinar un picnic allà fora al museu. Els profes en van convidar a un gelat al Maremagnum.