Concert final a Ghent

Hola a tots i totes!
Perdoneu la intriga, però és que vam acabar el concert molt tard i estàvem molt cansats per escriure una crònica.
El dia va començar així: ens vam llevar a l'alberg i vam esmorzar, i tot seguit vam fer vocalització. Després, vam anar a visitar la Catedral de Ghent, on hi havia una pintura molt important dels germans Van Eyck i de fa 500 anys aproximadament. També vam visitar l'Ajuntament, on hi havia un tron autèntic.
A continuació, vam anar cap a dinar a un hospital, i després vam tornar a l'alberg, i aleshores vam veure una pel·lícula. Més tard, ens va a venir a buscar l'autobús i ens va portar cap a l'església on havíem de fer el concert.
Vam fer la prova de so, i després vam cantar davant d'autoritats tal com dèiem en la crònica anterior. Un dels que hi havia era el president del Comitè Olímpic Internacional.
Llavors vam fer un berenar-sopar. I després, el concert. Com que era molt llarg, vam fer una mitja part. I el resultat va ser que ens va sortir molt bé. A l'església hi van posar una catifa vermella al passadís del mig, ben llarga, per fer bonic. També van afegir unes cadires en unes grades (unes 15 files) perquè hi capigués més gent.
Després del concert, va venir el compositor Vic Nees a saludar-nos, i estava molt content de veure'ns una altra vegada. Li vam fer un regal (una foto de tots amb ell quan va venir a Montserrat), i es va emocionar molt.
Quan vam tornar del concert, estàvem tan cansats que vam anar directament a dormir.

Fins aviat i aneu seguint el 100peus!

Pau Tolosa i Jordi Ruiz.

Nuria (Fenix) ha dit…
Hola nanos !!molt bon dia !!
Ahir, per el que expliqueu, va ser un dia ben ple de feina i d'emocions.Normal que acabéssiu tots cansats.
Pau i Jordi ...Gracies per penjar les fotos i per fer una crònica amb tots els detalls del que esteu vivint.
Bona estada ,bona música !!
Una abraçada per tots !!
Núria
Ferrer-Garcia ha dit…
Hola nois!
Quines cròniques tan ben fetes! Aconseguiu feu-nos arribar tota l'emoció que esteu vivint. Quina sort Miquels i Biel de poder celebrar el dia del vostre sant amb un concert tan intens i en un marc tan bonic!
I la catifa vermella...realment fa patxoca! (i la que hi ha a l'exterior també!)
Continueu gaudint d'aquestes vivències i de la música!
Molts petons!

Lluís, Nadala, Aina i Martí
Hola nois,

Ens encantan aquestes cróniques al
100 peus que ens fam viure tot el
que us està passant.
Ja veiem que estàn surtín les coses
força be i ens alegrem moltissim !!

Una abraçada molt gran!!!!

Rafa,Roser i Adrià.
Basili i Laura ha dit…
Estem molt contents per aquesta crònica que tant s'ha fet esperar! Ja frissàvem per saber com havia anat. Ens podem imaginar com ho heu fet de bé, no esperàvem el contrari. Ens fa molta il.lusió tenir notícies vostres, però això que ens arribin fotos.... encara ens emociona més!!! Us deitgem bon viatge i a disfrutar-ho molt!! Petons per tots
Família Sellez-Marsal
Hola escolans,
estem molt contents de tenir notícies vostres.
Ben segur que els concerts us han anat molt bè. Disfruteu força i que tingueu un bon viatge a Alemanya i que gaudiu de la ciutat i tingueu bons concerts.

famìlia Diport i Feliu
(Jaume, Pau, Carme i Miquel Àngel)
Familia Humet Vidal ha dit…
Què bé. Quantes experiències que esteu vivint, visitant i coneixent món, cantant per grups de gent tant diversa, de ben segur que tot plegat us està enriquint molt. A més, apreneu llengües a pas de gegant...ja veig que domineu l'alemany que dóna gust!
Lluc, Sílvia i Ramon
Hola escolans i acompanyants,

Anem seguint el 100 peus i el twiter amb molt interès, no ens perdem cap detall.
Que seguiu amb tant d'exit i que gaudiu molt del viatge.

Una forta abraçada de la família Buch i Torrents
Joan Nicolás Nieto ha dit…
Fantastic nois, sous uns cracks, heu fet molt bé de anar a dormir després de un dia tan mogut.
Felicitats perqué de segur que heu posat tot de la vostra part, la feina ben feta dona satifacció, ja veieu.
Una abraçada a tots, sense oblidar a tot el grup que es desvetlla per vosaltres.
Asunción Llauradó ha dit…
Gràcies, moltíssimes gràcies per aquestes cròniques tan ben escrites que ens han permès seguir des de casa el vostre viatge, les vostres vivències i els vostres concerts.
Molta sort per el nou equip de redacció,podeu estar tranquils que ho feu molt bé.
Bon viatge de tornada!!
Petonets per tots.
Asunción(mare G.Efrem)
Bon dia nois,
Ja veieu quin èxit té aquests dies el blog!! TOTES les mares (i pares)hi estan conectades. Alguns ja voldriem estar seguint la vostra ruta. Passeu-vos-ho molt bé i graveu-ho a la vostra memòria per seguir explicant-ho a casa. A les fotos se us veu l'alegria a la cara.
Assajeu força, comporteu-vos com cal i passeu-vos-ho molt bé.
Seguim esperant fotos i comentaris.
Molts petons, Pep i Neus
Nuria (Fenix) ha dit…
Hola nanos!
aprofitant el darrer comentari que parla del èxit del blog ,aquests dies,voldria dir que seria bonic que: alguns continuessin fen quelcom de comentaris encara que l'escolania no estigui de viatge.
Crec que un estimul per ells saber que els llegim i els comentem.
Bo,,a segui fen el camí per les terres alemanyes .