Final de la gira

El dia 7, després de compartir amb la gent del Casal Català de Shanghai, vam anar a preparar el segon concert al Shanghai Oriental Arts Center.
Després vam sopar a la cafeteria de l'auditori, i ja vam fer el concert.
L'ambient del públic al principi era tímid, però es notava que els agradava. I a mesura que anàvem passant les peces, la gent ja va estar bastant més animada i van anar aplaudint cada vegada més. El final del concert va ser molt eufòric, la gent cridava, s'aixecava i aplaudien molt. Vam fer tres bisos. Hi havia 1750 persones, més gent que el dia anterior.
En acabar, vam tornar a l'hotel per dormir les poques hores que teníem.

El dia 8 ja va ser l'últim dia que estàvem a Xina. Quan vam arribar a l'aeroport, ens vam acomiadar del Richard, i vam agafar el vol que anava de Shanghai a Amsterdam. El vol va durar prop de 12 hores.

Un cop a Amsterdam, no vam tenir gaire temps de descansar, perquè havíem d'agafar l'altre avió. Aquest vol va durar dues hores.

Passades les dotze de la nit, vam sortir amb les maletes i els pares estaven molt contents de veure'ns.

Aquesta gira ha anat molt bé gràcies als ajudants que hem tingut, i també ha estat una oportunitat poder cantar en dues de les millors sales de Xina davant de tanta gent.

Gràcies a tots els qui heu anat seguint aquestes cròniques del 100peus!

Ramon B.

M. Teresa Costa ha dit…
Benvinguts a casa! I gràcies a tot el grup: escolans, director i acompanyants. Us estimem!
Nuria (Fenix) ha dit…
Hola nanos !!!

Gracies per deixar-nos compartir el vostre viatge....des de aquest estimat racó....tot i que, suposo que no va ser fàcil fer-nos arribar les vostres noticies.
Per tant, com diu la M.Teresa ...les gracies a tots ,TOTS,els que vareu participar en aquesta "aventura xinesa".