Concert a Terrassa

Hola Centpeuaires

El divendres dia 30 de novembre vam anar a fer un altre concert, aquest cop al Centre Cultural de Terrassa. Va ser un concert a benefici de Prodis (Prodiscapacitats Fundació Privada Terrassenca). El viatge va ser molt curt i només baixar de l’autocar vam berenar en una plaça que hi havia allà al davant. I quan vam acabar de berenar vam anar a deixar les maletes al lloc on ens canviaríem, que era un escenari.

Després vam anar a fer la visita cultural al Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, on ens vam dividir en dos grups. Va començar primària fent la ruta pel museu, a tothom li va agradar molt visitar-lo, va ser molt divertit.

Vam tornar al teatre on soparíem, però primer vam fer la prova de so que va anar molt bé, tot i que va ser una mica llarga perquè els solistes de Sant Nicolau havien d’assajar el teatre.

Després vam sopar al restaurant del teatre, on ens van servir un plat combinat molt bo.

Finalment vam fer el concert, que va anar molt bé. A tothom li va fer molta gràcia veure la llegenda de Sant Nicolau.

En resum, a tots ens va agradar molt tot!

Fins una altra, Centpeuaires!

Marcel, Jan i Kilian

Joan Capdevila ha dit…
M'alegro que hagueu pogut visitar el Museu de la Ciènca i Tècnica de Terrassa; un exemple més de la capacitat que sempre hem tingut els catalans per tirar endavant la indústria. Aquest cop vaig poder gaudir del concert i sobretot de la representació que vàreu fer de la llegenda de Sant Nicolau; una representació molt simpàtica que molts dels assistents possiblement no coneixien. Moltes gràcies als cronistes.