Concert a Vilafranca del Penedès

Hola centpeuaires!

Divendres 23 d'octubre vam fer un concert a Vilafranca del Penedès. Ens va convidar la Fundació PINNAE i ens van explicar que era una col·laboració per poder recaptar diners per arreglar la teulada.

Seguint el mateix horari dels dies de concert, vam marxar després de Salve amb autocar cap a Vilafranca de Penedès. Durant el viatge sempre hi ha dos moments importants: el primer és l'explicació que ens llegeix algun alumne de 2n d'ESO sobre el poble que visitarem, i el segon gran moment és la pel·lícula. En aquesta ocasió vam veure "Viatge al centre de la Terra 2: L'illa misteriosa" i ens va agradar molt.

Quan vam arribar a Vilafranca, vam anar directament a la visita cultural. Vam poder veure el Museu dels Castellers de Vilafranca, ja que és un dels emblemes de la vila. Vam fer una pausa per berenar pa amb xocolata al pati del museu i després vam fer la visita per les instal·lacions on assajaven. Ens van explicar com es feien els castells, quins tipus hi havia, com funciona el concurs de Tarragona entre moltes altres coses. Ens va guiar un senyor molt amable que ens va respondre tots els dubtes. Com a anècdota ens va impressionar que si hi ha una persona per pis, el castell es diu Pilar, i per pis n'hi poden haver fins a 6 persones.

Una hora i mitja després vam anar a fer la prova de so a la Basílica de Santa Maria. Durant l'assaig, vam poder veure com acabaven de muntar la il·luminació i tot el que tenia relació amb l'audiovisual, ja que hi havia una pantalla darrera nostre per veure'ns més grans.

A dos quarts de set vam anar cap a sopar, ja que no podem cantar amb la panxa molt plena. El menú era macarrons amb tomàquet i pollastre a la planxa. De postes, un iogurt. Tot estava boníssim. Un cop vam acabar, vam anar a preparar-nos pel concert. Va ser un concert especial perquè era el primer que fèiem dues vegades.

La primera sessió va ser a les 20:00 i la segona a les 21:15. Això va ser així per la Covid-19. Entremig van buidar i tornar a omplir la basílica mentre netejaven. Els dos concerts van anar molt bé.

Vam acabar molt cansats, però va ser emocionant poder tornar a fer un concert. Els que vam tornar amb autocar ho vam fer mentre menjàvem fruits secs.

Esperem que us hagi agradat la crònica,

Fins aviat,

Lluís V. i Charles S.

Joan Capdevila ha dit…
Moltes gràcies per la crònica. Poder veure que torneu a fer concerts per Catalunya és tota una alegria. A veure si aviat tot torna a la normalitat i us podem veure més sovint.