Gira a Austràlia: la tornada a casa

Bon dia centpeuaires,

Dilluns al matí ens vam despertar i alguns escolans ja van començar a fer-se la maleta. Vam esmorzar a l'hotel i després, tots vam acabar l'equipatge per tenir-ho preparat per quan fos el moment.

La primera activitat del dia va ser anar a jugar a bitlles. Tothom estava molt il·lusionat i quan vam arribar vam fer equips i vam començar les partides. Ens ho vam posar molt bé. Alguns tenien més facilitat que altres en això de fer caure les bitlles, però tots vam riure molt.

Més tard, vam tornar a l'autocar que ens havia portat al primer lloc i vam anar a visitar un jardí botànic, l'Adelaide Botanic Garden. Allà ens va rebre una parella per donar-nos la benvinguda. El noi era argentí i ens va fer l'explicació en castellà. Ens va ensenyar totes les plantes, algunes fins i tot d'abans dels dinosaures. El lloc era molt gran i hi havia arbres gegants! A continuació vam anar a un hivernacle molt gran on hi havia plantes de la jungla.

Quan es va acabar la visita, els escolans vam poder fer moltes preguntes i una d'elles va ser: "Quin era l'arbre més alt de tot Austràlia i a on era? El noi ens va respondre que es trobava dins del recinte i que feia 40 metres d'alçada.

Vam tornar a peu cap a l'hotel i quan vam arribar vam dinar. Després ja era hora de recollir maletes i anar cap a l'aeroport. Començava el trajecte de tornada a casa.

Un cop a l'aeroport ens esperava una noia per facilitar-nos el check-in i tots els tràmits. Vam haver d'esperar una mica més del compte perquè l'avió va arribar una mica tard, però vam aprofitar per xerrar i recordar moments viscuts. Així i tot, el primer vol va anar molt bé. La majoria va dormir, i alguns van aprofitar per jugar i veure alguna pel·lícula.

Quan vam arribar a Doha vam tornar a fer els tràmits policials i vam arribar just a temps per agafar el següent vol que ens portaria a Barcelona. Vam arribar a Barcelona una mica abans de l'hora prevista i ens van rebre els pares molt feliços. Nosaltres portàvem les samarretes que ens havien fet especialment per aquesta gira.

S'ha acabat aquesta aventura, però esperem viure'n moltes més. Moltes gràcies per acompanyar-nos.

Fins a la propera,

Bernat C.

Joan Capdevila ha dit…
Enhorabona Escolania! Ara toca pair tot allò que heu vist i après en el vostre viatge a Austràlia; heu tornat amb les vostres maletes ben plenes de descobertes i d'experiències úniques. Conèixer altres cultures és sempre enriquidor. I també toca tornar a la rutina del dia a dia; estudi, treball i esforç, tres ingredients que us ajuden crèixer com a persones i poder preparar els futurs concerts i viatges.