Últim dia a Mallorca
Bon dia centpeuaires,
Al matí ens vam despertar amb moltes ganes i alegria perquè aniríem a la platja. Quan vam arribar, la majoria dels escolans ens vam banyar i la resta, es van quedar fora esperant per després banyar-se també. Alguns de nosaltres vam trobar peixos, crancs i un corb marí.
Més tard, quan tothom ja estava sec, vam agafar un autocar per tornar a Lluc on ens vam dutxar. I havent agafat gana, vam anar a dinar. En acabar, vam anar a visitar el jardí botànic de la muntanya que estava just al costat de l'escolania, va ser molt interessant.
Després, vam anar cap a Palma on vam agafar el nostre vol a les 11:30h per anar cap a Barcelona, on vam arribar a les 12:15h. Les famílies ens van rebre amb pancartes i amb molta il·lusió.
Va ser una gira curta, però molt bonica i ens va agradar molt ser-hi i esperem tornar-hi algun dia.
Fins a una altra centpeuaires, esperem que us hagi agradat la crònica.
Tomàs V. i Guillem M.
Comentaris