Hongria: concert a Szeged

Bon dia, centpeuaires!

Avui ens hem despertat a tres quarts de vuit, hem esmorzat pa arrebossat i amanida amb paprika i després, hem anat a agafar l’autocar, que ha sortit a les nou en punt. Ens esperaven quatre hores de viatge fins a Szeged perquè no hi havia autopista. 

Un cop hem arribat, hem sabut que encara estaven netejant les habitacions i ens havíem d’esperar, així que hem deixat les maletes i hem anat a dinar a un restaurant que hi ha sota la catedral. El dinar ha estat molt bé, i alguns hem provat la paprika que era molt i molt picant! Tot seguit, hem anat a fer un gelat de postres i, ràpidament, hem anat cap a la catedral a fer la prova de so. Quan hi hem entrat, hem pogut veure que era molt gran i estava molt decorada a l’estil La catedral és molt gran i està molt decorada, a l’estil bizantí. A més, hem vist molta gent que ja s’esperava pel concert i això ens ha sorprès.

La prova de so ha estat més curta de l’habitual perquè després de tres concerts ja ho teníem tot més clar d’entrada. Més tard, hem tornat a l’hotel per instal·lar-nos i hem descobert que les habitacions eren molt acollidores i luxoses. Després, hem anat a sopar al mateix restaurant d’abans i ens han donat un bon tiberi: pollastre arrebossat amb puré de patata i dos pastissos de xocolata per cadascú!

Amb aquesta energia hem fet un concert que ha anat molt bé. Hi havia més de 1000 persones que ens han escoltat amb atenció i han aplaudit compassadament durant molta estona. El repertori ha acabat, com en tots els concerts, amb una cançó popular hongaresa, que ha fet caure alguna llagrimeta als presents. 

Després del concert hem tornat a l’hotel i ara, quan acabem aquesta crònica, anirem a les habitacions a veure la televisió, tot un premi!

No us perdeu l'última crònica de demà, que parlarem de la tornada a Barcelona. 

Bona nit a tothom!

Isidre i Eloi.


Comentaris