Nou Equip de Redacció del 100peus!


Hola a tothom!! Ha començat un nou curs, i ja tornem a ser aquí! Som el nou Equip de Redacció del 100peus: el David Pla, el Xavier Gonfaus, el Marc Peramiquel, el Jofre Gibert i el David Trias. Esperem que aquest curs us ho passeu molt bé amb nosaltres: amb els nostres vídeos, concursos, etcètera. Donem les gràcies a l'antic Equip de Redacció per impulsar aquest projecte, i esperem estar a la seva alçada durant aquest curs.

Fins aviat Centpeuaires! (Això ho diu el David Trias, jeje!)

l'Equip de Redacció

Comentaris

Anònim ha dit…
Per fi! Ja era hora! Hem esperat amb molta il·lusió i durant tot l'estiu notícies vostres. Confio trobar de tant en tant noves sorpreses i coses per explicar.

Aprofito per saludar el nou equip de redacció. Estic segur que ho fareu molt bé. Teniu tot el meu suport i us animo a escriure amb gran esperit positiu.

Treballeu amb ganes i lluiteu fins al final!

Marcos Navas. Educador de nit.
Unknown ha dit…
ei nois!!!
k tl? kom us va els 100peus?¿?
veiem k ia un nou ekip de redacció!
som l'Adrià, el Lluís i el Joan, records des de la biblio de l'Oriol Martorell. Sperem k ageu tingut un bon principi de curs! Records! DEW!
L'AUTORA ha dit…
Hola nois, sóc la Mercè, mare d'en Pol Nabil, que acaba d'entrar a l'escolania. Avui he descobert el vostre bloc i m'ha agradat. Crec que és una bona eina per anar sabent què feu els escolans.
Desitjo molt bona feina a l'equip de redacció.

cordialment
Mercè
Anònim ha dit…
També jo m'afegeixo a felicitar el nou equip de redacció del 100peus!!

Estic segur que sabreu fer-nos riure amb els concursos i vídeos. I també ens ajudareu a estar en contacte amb el cor quan sigueu lluny de Montserrat.

Que tingueu molta sort, nois!!!!!!!!

Àngel, osb
Anònim ha dit…
Eii!! Quin equip de redacció tan llampant!!
Molts molts ànims en aquesta nova tasca que dureu a terme! Estic segura que ho fareu molt bé!!
Unknown ha dit…
Quina pinya que feu!!!
Aveure si aquest any ens inpresioneu als visitants del Blog!

Segur que ho fareu molt bé, vaja ara ja ho esteu fent bé.

Miquel de Jorge Artells
Anònim ha dit…
félicitations pour votre blog, je ne comprends pas tout mais c'est quand même très intéressant. Un grand bonjour du Finistère (c'est au bout de la Bretagne en France).
Unknown ha dit…
Ei! Hola escolans! Només volia saludar en David Trias, que he vist que és membre de la redacció centpeuaire! No ens coneixem pas, però m'ha fet gràcia, perquè jo també em dic David Trias!!! I no sóc de Navàs, però sóc de Sallent, ves, ben a la vora. Per cert, si veieu en David Sisó, Doneu-li records de part meva (ell us pot explicar qui sóc). Salut!