NEVADA A MONTSERRAT

No us confongueu: No és que l'estat de Nevada (EEUU) ara es trobi a Montserrat, sinó que el passat dilluns, ens vam despertar amb gairebé 20 centímetres de neu.

No us penseu que vam estar tot el dia tancats a l'Escolania. Mentres la major part de Catalunya estava col·lapsada, nosaltres vam sortir a jugar amb la neu. I mireu quin ninot vam fer!!






Montserrat estava més bonic que mai i nou dies després encara es pot trobar neu. I és que aquesta nevada va ser històrica, d'aquelles que no ens trobem tots els anys.

Joan Seguí, Cap de Redacció



Foto: Eva Manteca

Comentaris

Euterpe ha dit…
Saludos. Dejé un comentario antes pero creo que no se guardó, me dio error... Por si acaso lo repito, pero ampliado; ya aprovecho.
¡Qué alegría, un blog del coro, acabo de descubrirlo! Es que quería daros la enhorabuena por el disco de Casanoves, el de los Oficios de la Semana Santa. MI corte preferido es el Caligaverunt Oculi Mei: ¿quién es el contralto solista? ¡Qué voz! ¡Pero todo el cd es estupendo! El sonido es limpio y hermoso, ¡y qué expresividad! ¡Qué solistas!
Le estoy haciendo promoción al disco entre mis amigos alemanes, ya he enviado algún que otro ejemplar por allí...
Os deseo lo mejor y os dejo un blog que podrá interesaros, dedicado a otro coro de niños que en tiempos trabajó con la Escolanía (en el disco de la Missa Salisburgensis, con Segarra). aquí lo veis Presento discos, incluyo partituras, hablo de la trayectoria de algunos niños solistas, etc.
Os cuento un secreto vergonzoso: ¡todavía no he visto a la Escolanía en directo! He de remediarlo muy pronto. Es que vivo en el sur de España, os tengo más lejos; ¡pero ya viajaré a Montserrat! Quiero veros in situ, igual que vi a los Tölzer en Bad Tölz.
Abrazos y seguid adelante. ¡Ah! Os envidio por lo de la nieve en Montserrat, aquí no nieva nunca...
Unknown ha dit…
Aquí a Lleida va nevar molt poc i ens va fer molta enveja que per tot Catalunya nevés i aquí no... però és el que hi ha.

Q vaigo molb!

MIQUEL ||*||