Un dia a Szeged

Hola seguidors del 100peus!

Ahir va ser un dia d'emocions. Vam començar fent un viatge de 5 hores per anar a Szeged. Quan vam arribar, vam anar a un hotel molt bo, i vam dinar directament. Ah per cert, el dinar estava molt bo: vam menjar una sopa, i de segon carn amb patates, arròs i amanida.

Després ens vam instal·lar a les habitacions, que eren molt grans i maques, i eren per tres persones. Allà hi vam passar una estona mirant la tele, fent la migdiada, etc. Després vam anar directe cap a la Catedral de Szeged per fer la prova de so. La Catedral era molt gran i feia molt eco, tot i que quan estava ple de gent no va ressonar tant.

En acabar l'assaig, vam fer una visita guiada per la Catedral. Vam tornar a l'hotel per fer un petit berenar, i tornar a les habitacions per descansar de cara al concert. Llavors ja vam tornar a l'autocar, i vam anar a vestir-nos pel concert a una sala d'un museu.

El concert va començar, i la gent estava entusiasmada per sentir-nos cantar. Les entrades estaven totes venudes, i això significa que la Catedral estava plena. Es nota que al públic li va agradar perquè cada vegada que acabava una cançó aplaudien més fort. Ja a la penúltima, van començar a aplaudir acompassats. Per això vam fer els altres dos bisos.

Després del concert, ens van convidar a sopar a una sala del museu. El mossèn ens va dirigir unes paraules, i vam començar a menjar. Hi havia molts tipus de salses i de carn.

Quan vam acabar, vam anar a l'hotel. I com que ja era prou tard, vam anar a dormir.

Avui ens hem llevat a un quart de vuit. Hem fet un GRAN esmorzar per començar un gran dia. Hi havia molta varietat de menjar molt bo.

I ara estem viatjant amb autocar per anar a Pécs.

Molts petons i fins una altra.

David G. i Kevin

ANNA ha dit…
Moltes felicitats a tots!!!!
El que esteu fent es meravellos. Amb els vostres cants feu que les persones que us escolten s'emocionin.
Segur que esteu veient llocs molt macos. Gaudiu de tots els moments que esteu vivint perquè son únics. Que us vagi molt bé avui l' últim concert a Pécs, segur que será un éxit.
Amb moltes ganes de que arribi diumenge per tornar a veurens.
Fins aviat,

Familia Leiva-Ricart
Estimats escolans!
D'escolà també vaig tenir la oportunitat de fer una gira de concerts per Hongria, sota la direcció del P. Ireneu. Recordo especialment el concert a Nyíregyháza, amb un públic atent i entregadíssim. Són que gent molt sensibles i amants de la bona música. Encara recordo la cara d'una dona velleta mig-emocionada.
Felicitats pels èxits!
Us recorda,
Bernat Vivancos
Marta Pons ha dit…
És emocionant llegir aquestes cròniques tan boniques. Quan el meu fill era a l'Escolania, l'últim curs també hi van cantar, però clar, encara no hi havia la de connectivitat d'ara. Els pares sabíem que tot anava bé i poc més. És una delícia poder-vos anar seguint amb el que expliqueu de cada moment.
Moltes felicitats!!!
Dear Friends!

Thank you for your unforgettable concert in Szeged. It was one of the best night in my life. Congratulations!

Laszlo Csizmadia
Szeged, Hungary
Que bé que ens ho expliqueu, sembla com si estiguéssim allà, entre vosaltres! Ens emocionem de saber que els vostres cants arriben a captar tant l'atenció dels qui us escolten, que els robeu al cor.Tot i que ens encanta saber que us ho esteu passant tan bé, que no us podeu queixar del menjar, dels llocs on dormiu, etc...també us trobem molt a faltar, i també tenim ganes de sentir-us cantar.Que us vagi genial l'últim concert!!

Adéu a tothom :)
Joan Capdevila ha dit…
Enhorabona nois! Va valer la pena fer el viatge de 5h i trobar-vos un públic entregat i gaudint de la vostra veu. A vegades em pregunto si valorem prou la vostra feina; com que us escoltem cada diumenge no hi donem tanta importància però el qui us escolta per primera vegada queda garratibat i esbalaït. Que acabeu de gaudir de les hores que us queden per terres hungareses. I esperant la propera crònica als 100peus!!
Anònim ha dit…
Thank you from Szeged!
Ets àngels!
Unknown ha dit…
No cal dir que el concert serà un altre esclat d'emocions.
Per molts anys, nanos!
Família Jorba ha dit…
Benvolguts escolans:

Moltes gràcies per les vostres cròniques, us sentim molt a prop!
Que acabeu de gaudir de l'estada per terres hongareses.