Concert a Andorra

Hola centpeuaires,

El passat dijous dia 9 de març vam fer un concert a Andorra la Vella, ens va convidar l’ONCA, l’orquestra amb qui cantem el Rèquiem de Mozart.

Vam marxar de Montserrat a l’hora de pati perquè teníem molta estona de viatge, però ens ho vam passar bé mirant una pel·lícula i veient el paisatge, tot era molt verd i hi havia una mica de neu. També vam fer una parada per dinar.

Quan vam arribar a l’hotel ens vam instal·lar a les habitacions i vam marxar a fer la visita cultural. La visita va ser molt bonica, ens van ensenyar la Casa de la Vall, una casa molt especial pels andorrans. Aquella casa havia estat construïda com una casa particular. Després va passar a ser la Sala de Congressos, però ara ja no ho és. Ens la van ensenyar tota de dalt a baix, i ens van rebre el Síndic i la Subsíndica. El Síndic és per nosaltres el que seria president o presidenta del Parlament.

Seguidament vam anar a veure la Sala de Congressos actual en ple debat. Després vam anar a fer la prova de so, concentració i concert. El concert va ser molt bonic, i els escolans vam gaudir moltíssim!

Després del concert, els qui teníem els pares allà els vam poder saludar, i vam anar a l’hotel a sopar i a dormir.

L’endemà ens vam llevar a les 8 del matí i després d’esmorzar vam anar a Caldea. Quan hi vam arribar ens van explicar com funcionava tot: els vestidors, les piscines… Ens va agradar i relaxar molt! Ens ho vam passar molt bé perquè vam anar a les piscines d’aigua calenta i freda, a la sauna, al corrent que hi havia a fora, als jacuzzis, i també vam veure l’espectacle d’aigua.

Després ens vam canviar i vam anar a dinar a un restaurant que era bastant conegut per allà i on tot era molt bo. Quan vam estar tots tips vam marxar. De camí cap a casa vam parar mitja hora per berenar i cap a Montserrat!

Això és tot, centpeuaires, fins la pròxima crònica!!!!

Joan, Arnau i Josep

Joan Capdevila ha dit…
Enhorabona per un altre concert amb el Requiem de Mozart. L'ONCA segur que us va rebre amb els braços ben oberts doncs és casa seva. Andorra no deixa de ser un país amb un vincle molt especial amb Catalunya i donar a conèixer la vostra música és un motiu més per reforçar el que tenim en comú les dues nacions. Ara esperem tornar-vos a veure a l'auditori de Sant Cugat.
Moltes felicitats als cronistes!