Ens acomiadem!

Benvolguts Centpeuaires,

Avui comencem dient adéu. Aquesta crònica és l’última que us fem perquè com tots ja sabeu ja s’acaba el curs, i per això aquesta crònica us la fem tots junts. Us volem expressar el nostre agraïment amb algunes paraules:

“ Avui és el dia que m’he de despedir d’aquest blog, adéu centpeuaires, aquest any m’ho he passat molt bé compartint cròniques i comentaris!”

“ Avui ha arribat el dia d’acomiadar-me d’aquest blog, però sempre hi ha d’haver un dia que comences i un dia s’ha d’acabar. Ara estem a punt d’arribar a les 200.000 visites i ja passem de les 350 cròniques. Gràcies per llegir les meves cròniques i les dels meus companys. M’ha agradat molt compartir amb vosaltres aquest blog. Gràcies!”

Avui és l’última crònica del curs, tot i que podreu veure les cròniques de la gira als Pirineus de finals de mes. Us dic gràcies perquè heu llegit les cròniques i heu fet comentaris i això m’ha fet estar molt content.”

“Aviat s’acabaran les classes i el nostre torn com a escriptors. Ara s’apropa la gira als Pirineus. Després d’aquest curs serem a secundària i tindrem bastanta feina, i els de cinquè d’aquest any passaran a ser sisè l’any que ve i seran els nous redactors.”

M’ho he passat molt bé escrivint cròniques durant un any i espero que els de l’any vinent ho facin tan bé com nosaltres!”

Avui estem molt tristos i adolorits perquè us deixem, m’ha agradat molt fer les cròniques d’aquest any i això m’ha fet estar molt content.”

Abans de dir-vos adéu, vull agrairvos tot el que heu fet pel blog Centpeus. Bé, ara ja començo, ja s’acaba el curs a l’escolania, però encara no s’ha acabat tot, falta una gira als Pirineus. Com l’any passat, es fa a l’estiu; us esperarem amb molta il·lusió, gràcies per tot! M’ha agradat molt ser redactor del blog, ha sigut una experiència molt divertida, perquè us he pogut escriure cròniques, m’ha agradat molt.”

Ha sigut un plaer fer-vos arribar la informació de gires, xerrades, concerts, intercanvis amb cors… També sempre recordaré que vaig escriure en un bloc de l’Escolania de Montserrat. També us he de dir que estem a punt d’arribar a 200.000 visites. Bé, espero que us agi agradat el que us he explicat.”

Ara, els de sisè d’aquest any, ja no formarem part de l’equip de redacció del centpeus, però a les gires, encara podrem escriure alguna cosa. Ha estat un plaer informar-vos de les nostres activitats. Fins una altra.”

Ha estat un plaer per a mi ser un dels redactors del Bloc Centpeus, però ara ens toca passar el relleu. Tot i que encara ens queden moltes coses per fer abans que s’acabi el curs, aquesta és l’última crònica que us escric. No m’entretinc gaire, però m’ha agradat molt l’experiència d’escriure el dia a dia dels escolans. Fins una altra.”



Adéu Centpeuaires!

Postdata: Tranquils, l’any que bé estareu en bones mans!

Comentaris

Anònim ha dit…
Heu estat un equip de redacció fantàstic i deixeu el llistó ben alt per als qui us segueixen. Gràcies per les vostres cròniques, sempre acurades i simpàtiques, i enhorabona per tota aquesta feina i per la il·lusió amb què l'heu fet!

Laura
D'Assís ha dit…
Molt bé, nois! Heu fet una bona feina!! Que vagin molt bé els concerts al Pirineu, i bon estiu!!
Joan Capdevila ha dit…
Molt agraït per les cròniques que ens heu passat gairebé després de tots els concerts i les visites "especials" que heu tingut. Per les persones que no vivim a l'Escolania les vostres cròniques ens ajuden a descobrir un mica més tota la feina que feu. Ara us toca descansar; bé, encara heu de fer l'últim tram de gira pels Pirineus. Bon estiu a tots i fins el proper curs!
Pilar i Montserrat ha dit…
Ens han encantat les vostres cròniques que hem llegit sense perdre'ns ni un sol detall. Escriviu molt bé i ens feu així partíceps de l'alegria dels vostres viatges, concerts i activitats. A nosaltres ens sembla que sou com de família. Ah, i també hem après molt!
Que tingueu una bona estada al Pirineu i unes bones vacances ben merescudes.
Una mare i una germana d'un antic escolà