Hola Centpeuaires!

Segona crònica de la gira. Ahir ens vam aixecar a les 8h. Vam esmorzar, i després vam anar a visitar la Torre Eiffel de París. Ens vam haver d’esperar una mica. Però finalment vam aconseguir pujar a la torre amb ascensor. Vam arribar al segon pis, i d’allà no vam passar. Des d’allà, vam fer una volta per tot el segon pis veient les vistes de la ciutat. I tot seguit vam baixar la torre per les escales.
Després de la visita, vam anar a dinar. I després, vam anar a buscar els mocasins a l’alberg i vam anar caminant fins al Musique Sacrée, on vam fer l’assaig i un berenar. Quan vam acabar, vam anar a la gran Notre Dame a preparar-nos i vestir-nos per la Missa.
Deu minuts abans de començar la Missa, a les 18:20h, vam cantar el “Nigra Sum”, i durant la Missa vam cantar la “Missa Brevis” de Britten i el “O quam suavis” de Casanovas.
Vam acabar la Missa a les 20h aproximadament, i vam anar a sopar: alguns amb els pares, i altres a una creperia amb l’Escolania. Finalment, ens vam reunir tots davant de Notre Dame per anar tots a l’alberg a dormir.
Va ser un dia molt cansat i bonic!

Xavier Gonfaus

Ja us imagino amb la crepe... En sé d'algun que es devia llepar els dits!
Demà intentarem seguir-vos a través d'internet. A veure què podem veure!
De debó que és genial poder llegir les vostres cròniques. Voldríem saber moooooooolt més però tenim molta sort de les ratlles que escriviu. A veure si pengeu alguna foto per veure si les vostres cares ja són una mica afrancesades. A Cuixà vam poder escoltar el vostre accent i ... no hi ha res a dir! (sobretot el d'en Bernat, que juga amb avantatge...)
Anònim ha dit…
Uns amics de París us han vingut a escoltar i han gaudit de valent amb les vostres veus. Ens han trucat al vespre i ens ho han dit entusiasmats.
Estigueu atents a tot el que vegeu.
Bon viatge!
Xavi Padrissa
Unknown ha dit…
Hola nois!

Soc la Laura del Centre d'Estudis Catalans. Nomès volia tornar-vos a felicitar per l’actuació d'ahir al vespre. Ens vau meravellar a tots plegats amb les vostres veus i el vostre “savoir faire” de professionals. Us desitjo molt bona ruta, molta sort a Milà, i espero veure-us ben aviat! (a Paris, a Montserrat ... on faci falta!)
Un peto

Laura Sahu
Unknown ha dit…
Ei!!!
Ja us he vist pel TN aquí a París!
Júlia, tu també surties...
Espero que us hagi anat molt bé el concert a Notre Dame.