Ultims dies de gira

Ahir vam comencar el dia visitant la ciutat de Bydgoszcz. Primer, vam anar a l'Esglesia de Sant Vicenc de Paul, que antigament havia estat un magatzem nazi que van acabar cremant. Van destruir la cupula, i l'estructura va aguantar. Actualment, esta amb cupula i per cert ben decorada.
Despres vam continuar fent un joc de pistes que va durar tot el mati. Ens van donar un mapa i vam anar a fer les activitats en els diferents llocs marcats. Va ser molt divertit i cansat.
A la tarda vam fer l'assaig general amb la Capella de Musica a l'esglesia de Torun on cantariem. Despres de l'assaig, vam menjar alguna cosa per berenar i per agafar forca pel concert. I a continuacio, concentracio i concert. A la gent li va agradar molt.
Despres vam sopar a l'hotel on haviem fet la concentracio. Vam agafar l'autocar, i vam tornar cap al nostre hotel de Bydgoszcz.

Avui ens hem llevat una mica mes d'hora del normal perque haviem d'aconseguir arribar a una visita en angles al Planetari de Torun. Despres, una guia ens ha acompanyat per la ciutat per informar-nos una mica de Copernic i altres coses de Torun. A continuacio, hem dinat (era molt bo!). Havent dinat, hem anat a una casa bastant antiga on hem fet pa de gingebre. Cada un ha fet la seva propia figura, i abans d'emportar-nos-la, ens han dit que no ens la mengessim: primer de tot perque, en endurir-se, ens trencaria les dents, i tambe perque ens faria un mal de panxa que tindriem cagarrines.
Hem anat a comprar records durant una estoneta. I despres ens han dit que aniriem a donar un volt pel riu amb barca. Ha sigut divertit.

Llavors hem agafat l'autocar per venir, com cada dia. Hem sopat i hem escrit al 100peus.

Dema agafarem l'avio cap a Munich, i de Munich cap a Barcelona.

Ara ens preparem les maletes. Bona nit i fins la proxima!!!

Pau Tolosa i Josepmaria Pla

Família Humet Vidal ha dit…
Que tingueu un molt bon viatge de tornada. Aquí us esperem!
Lluc, Ramon i Sílvia
Família Ferrer Garcia ha dit…
Gràcies per la crònica, feu que no ens perdem ni un detall!!
Que tingueu un bon viatge de tornada.
Per cert, el Barça ha guanyat 0-2 contra el Benfica!!

records,

Ferrer-Garcia
Joan Nieto ha dit…
Que tingueu un bon viatge de tornada.
Aquí us esperem.
Gràcies per tots el detallsa de la vostra crònica diaria.
Una forta abraçada a tots,
Joan Nieto
Unknown ha dit…
Felicitats per tots aquests èxits, per saber treballar i passar-vos-ho be al mateix temps. Gràcies per fer-nos copartíceps del viatge mitjançant les vostres explicacions.

Una abraçada a tots. Família Burjons-Buxalleu.
Asuncion Llauradó ha dit…
Hola nois,

Moltes moltes gràcies pel vostre treball. A tots els que us hem seguit des de casa, que cada cop som més, ens heu tingut molt ben informats de tot el viatge, dia a dia, moment a moment i amb tota mena de detalls.

A partir d’ara aquest viatge ja formarà part del passat i de les vostres anècdotes, ara toca viure el present per poder construir un bon futur amb la feina del dia a dia. Si seguiu així segur que serà fantàstic.