Cròniques des d'Alemanya

Dia 28 d'octubre.  Ens vam llevar a casa de les famílies que ens van acollir ahir.  Ales 9.30 vam anar al lloc on havíem fet el concert,  i allà ens vam fer unes fotos amb les famílies d'acollida. Vam agafar l'autocar i vam marxar a Passau. A mig camí ens vam parar a menjar el mig matí que ens havien donat les famílies.  Després vam seguir el viatge,  i vam arribar a Passau a la 1.30. Vam anar a l'alberg,  vam dinar,  i després de dinar vam arreglar l'habitació.  Llavors vam marxar cap a visitar la ciutat.  Ens van ensenyar l'ajuntament,  els edificis de la ciutat i els rius.  Alguns dels edificis importants són la catedral i la casa on vivia el botxí.  Després vam tornar a l'alberg i vam fer un assaig curt. Seguidament vam sopar i vam fer recreació.  La majoria vam jugar a futbol amb un grup alemany.  Quan es va acabar la recreació,  vam fer una pregària i vam anar a dormir.

Avui dia 29 d'octubre ens hem llevat a l'alberg de Passau.  Allà hem esmorzat,  i després hem anat a un mirador on es veia tota la ciutat de Passau.  Llavors hem anat a veure una fortalesa que estava al costat del mirador.  Després hem anat a un museu on ens han fet una visita guiada.  Llavors hem anat a un mirador on es veia de bastant a prop el creuament dels rius Danubi,  Inn i Innz. Llavors hem tornat a l'alberg a dinar.  Després hem anat amb l'autocar al costat del riu Danubi,  i hem fet una volta amb creuer pel riu.  Llavors hem anat a comprar alguns records.  Després amb autocar hem anat fins un santuari,  amb un mirador de Passau molt a prop de la frontera amb Àustria.  Quan hem acabat hem anat a fer la prova de so en una sala de Rathaussaal. Després hem anat a berenar i llavors ens hem posat la saia i el roquet. Hem fet el concert,  que ha agradat molt.  Quan s'ha acabat,  alguns hem sortit a saludar els pares que han vingut.  Després hem tornat a la sala on ens havíem canviat i hem menjat un sopar amb moltes pizzes que ens ha preparat una associació d'espanyols a Alemanya.  Llavors hem anat a l'autocar a l'alberg i hem anat a dormir.

Nuria (Fenix) ha dit…
Hola nanos !!!

Ja de retorn cap a casa ,amb un bon pilot de vivències i quants llocs heu visitat....En alguns vareu trepitjar camins, que encara recordo una mica, per el molt que varem gaudir d'aquests indrets.....fa anysss.
Tres dies intensos ,heu viscut, i segur que també heu emocionat a moltes persones amb les vostres veus.

Bon viatge !!
Bona musica!!
Avui ..una abraçadeta per la feina ben feta,a tots !!

Núria
Anònim ha dit…
Ja esteu de tornada. Ben segur que amb moltes coses a explicar. Pel que dieu heu fet emocionar al públic i això està molt bé com també ho feu a la basilica.