Kennedy Center i Dia de la Independència

Benvolguts centpeuaires,

el matí del dia 3 quasi tots els cors vam anar a fer-nos una foto davant del Capitoli. Després vam anar al Lincoln Memorial, on va venir la Raquel Sans i ens va fer unes entrevistes i també unes fotos de tots els escolans. Després vam agafar l'autocar i ens va portar al Kennedy Center. Allà vam dinar un pícnic, i en acabar-lo vam anar a la sala per preparar-nos per la prova de so.

Al cap d'una estona vam anar al concert, vam començar escoltant els altres cors. Nosaltres vam cantar "El cant dels ocells" i "L'Ametller", que la va composar el Bernat Vivancos amb motiu dels 100 anys del naixement del President J.F.Kennedy.

En acabar el concert molta gent ens va felicitar, especialment la Marta Casals (vídua de Pau Casals) i la Neeta, que és la presidenta de Classical Movements.

Després vam anar a sopar a un restaurant xinès, i en acabar el sopar vam anar a l'hotel a dormir.

Fins la pròxima crònica!

Miquel L. i Josep P. de 6è

Benvolguts centpeuaires,

el passat 4 de juliol, Dia Nacional dels EEUU, ens vam llevar a les 9h, més tard que els altres dies. Havent-nos dutxat, vam anar a esmorzar. I en acabar, vam anar a veure les desfilada del 4 de juliol. Va ser molt divertida, i el que més ens va sorprendre va ser que moltes bandes d'institut hi tocaven.

Quan vam marxar, vàrem anar a dinar a un restaurant al qual ja havíem dinat un parell de dies abans, el dia de l'assaig amb els altres cors. Per cert, el dinar era molt bo.

Seguidament vam anar a uns museus, però ens vam dividir perquè el dia anterior cadascú havia triat a quin museu preferia anar. Un era de les tribus indígenes d'Amèrica, i l'altre museu era de l'aire i de l'espai.

Quan vam acabar de visitar els museus, ens vam tornar a dividir: uns per anar al famós concert del 4 de juliol, i altres per anar a dormir a l'hotel. El concert va ser molt divertit i espectacular.

Bru S. i Oriol S. de 6è

Laura Domènech ha dit…
Hola!! Quantes emocions! M'alegro que tot us vagi tan bé, i que hagueu pogut visitar també els museus de què parleu, estic segura que en visitar-los us heu adonat que sabíeu més coses de les que pensàveu.
Ara ja deveu ser a l'altra banda del país, potser un xic més cansats però amb la mateixa il·lusió. L'aventura continua i potser aquí us sentireu més a prop de casa; molta gent diu que la costa de Califòrnia s'assembla a la nostra Costa Brava, i és cert.

Aquí els mitjans de comunicació han parlat molt d'aquesta gira de l'escolania, us segueix molta gent aquests dies! Ànims en la recta final, doneu el millor de vosaltres mateixos!

Una abraçada a tothom!

Laura
Txell Solef ha dit…
Quan rebreu això ja estareu a San Francisco! estem seguint pas a pas tot el que esteu fent i tot el que els mitjans de comunicació ens deixen, però estem emocionats per les experiències que esteu vivint i tenim moltes ganes de que ens les expliqueu en persona! seguiu gaudint del viatge i aneu acumulant experiències!!
Bon dia des de Manresa.
Montserrat Fabrés ha dit…
Quines cares alegres que mostreu en les fotos! Ens heu fet gaudir amb tot el que heu viscut fins ara en la vostra gira. Que aquesta segona etapa estigui plena de bones vivències. Seguiu transmetent la bellesa de la música amb el vostre cant.
Salutacions,
Montserrat
Toni Hortal ha dit…
Que diferent seria aquesta gira sense les cròniques diàries que ens feu arribar!
L'enyorament dels pares (sí, som els pares els qui enyorem els nens!) és menor llegint les piulades del Twitter i les cròniques del blog.
Ara ja sou a l'altra costa i a punt per encarar la recta final del viatge.
Que us ho continueu passant tan bé com fins ara, i que tingueu molt èxit als dos concerts que us queden.
Petons i abraçades des de Catalunya.
Us trobem a faltar!!!!
Toni Hortal
Nuria (Fenix) ha dit…
Hola nanos !!
Amb tot el que expliqueu casi sentim cansament, amb tanta activitat.
Cal aprofitar tot el que teniu oportunitat de viure i de veure.Noves costums i l'historia d'un gran país.
Cert que la tv. i la radio es fa raso de la vostre gira...l'altre dia vaig escoltar a un escolà i en Sergi D'Assís per Catalunya radio.

Deixeu-me dir-vos que, hi ha moltes persones que ens sentim orgullosos de l'escolania de Montserrat, i això fa que, poder seguir la vostre estada de maneres diferents ,ens ompli de satisfacció.
Comprovar que el treball, de moltes persones,que hi ha darrera d'unes precioses veus ,dona aquest bon resultat....
Bona feina !!
Bona Musica !!

avui una abraçadeta,per tots TOTS !! i cuideu-vos

GRACIES !!!!
Joan Capdevila ha dit…
Enhorabona nois! Heu conquistat el cor de molts americans amb les vostres veus cantant el Cant del Ocells i l'Atmeller. I fer-ho al Kennedy Center encara té més mèrit. Sou uns cracks! Espero que us hagi agradat la desfilada del 4 de juliol; un dia molt especial per tots els americans. Moltes gràcies per la vostra crònica.
Anna Ricart ha dit…
Hola nois!!!!

Quines cròniques més interessants que feu.
Podem anar seguint el vostre viatge des de la distancia.
Felicitats pel concert de Kennedy Center va ser fantàstic. Ho vam seguir en directe.
Ja esteu arribant a a la part final de la gira, segur que més cansats però plens d' energia per fer els últims concerts i veure coses noves.