Concert a les Coves del Salnitre a Collbató

Hola centpeuaires,

El passat 8 de juny vam anar a fer un concert a Collbató. Més ben dit a les coves del Salnitre. Com que per arribar a les coves cal pujar moltes escales i les maletes de partitures, saies i roquets pesen molt, a cadascú ens van donar una bossa amb la saia, el roquet i la carpeta.

Vam sortir del monestir a quarts de quatre i vam arribar a Collbató a les quatre. L’autobús ens va deixar a l'àrea de la Salut. Vam caminar durant un quart d’hora. Era un camí asfaltat que es perquè els cotxes es puguin acostar a la cova, però els autobusos no poden perquè hi a revolts molt tancats. Llavors vam berenar i quan vam acabar de berenar i ho teníem tot a punt, vam començar a pujar les 244 escales. Semblaven moltes, però ens van passar molt ràpid.

Un cop a dalt vam començar la visita. Primer vam veure l’audiovisual i després vam visitar la cova. La visita va ser molt interessant. Després vam fer una mica de prova de so i vam sopar. Després ens vam canviar ràpid i ens vam preparar pel concert. Vam fer dos concerts de tres quarts d’hora perquè només hi caben 150 persones i hi havia moltes més persones que volien venir. El primer concert va ser a les set i el segon a les vuit.

Vam marxar molt més d’hora que els altres concerts. Després vam baixar a baix, vam agafar la maleta i ens en vam anar cap a casa.

Fins aviat!

Oleguer

Joan Capdevila ha dit…
Moltes gràcies Oleguer per la crònica. L'espai era únic: m'atreviria a dir que és la primera vegada que l'Escolania canta dins una cova!! Però el resultat va ser espectacular. Les veus es sentien perfectament. Llàstima que les places fossin limitades però realment va ser una experiència inoblidable. La temperatura era més aviat fresca però amb una jersey vam estar molt bé. Gràcies per regalar-nos una vegada més les vostre veus!
Anònim ha dit…
Sí, era la primera vegada que l’escolania cantava dins de la muntanya i no pas a sobre. De res, Joan!

Oleguer E.
Asuncion Llauradó ha dit…
Hola nois:
No vull que s'acabi el curs sense donar-vos les gràcies per tots els bons moments que he passat escoltant per Ràdio Estel, la Salve i les Vespres, casi cada dia, la Misa per la TV. els diumenges i els concerts que hi pogut assistir.
També als redactors dels 100 peus per les vostres cròniques tant ben explicades que am feien transportar als viatges que estàveu vivint.
Molt bon estiu per a tots, descanseu i gaudiu de les vacances.
I als que acabeu la vostra estada a la Escolania, molta sort per la nova vida que us espera. Que os vagi tot molt bé, estic segura que serà així i segur que tot el que heu après a Montserrat viurà per sempre al vostre cor.
Ens veurem si Déu vol a Puigcerdà i al Miracle.
SORT i petonets per a tots.