Concerts a Tremp i Barbastre

TREMP

Hola Centpeuaires!

El dijous 4 d’abril vam marxar de l’Escolania per fer dos concerts, un dijous i l’altre divendres. El primer d’aquests concerts va ser a Tremp.

Vam sortir de Montserrat després de dinar i vam fer dues hores d’autocar. A mig camí vam parar a Balaguer a berenar.Després de berenar vam fer una altra hora d’autocar, i quan vam arribar al destí vam començar a fer la prova de so.

Després vam anar a sopar, just després de sopar vam anar a fer la concentració i el concert, que va durar aproximadament mitja hora cada part. Era un concert organitzat per l'Ajuntament de Tremp, i el vam fer a l'Espai Cultural La Lira. La sala estava plena com un ou i la gent va estar molt contenta.

Després del concert vam agafar l’autocar per marxar cap a Barbastre.

Pau B, Marcel i Kilian

BARBASTRE

Després del concert de Tremp vam anar a Barbastre a dormir en un alberg, ja que l’endemà teníem el concert allà. Aquest concert era a la Catedral de Barbastre, a benefici d’Alzheimer Barbastro i Somontano.

Quan vam arribar era la una de la matinada i vam anar a prendre un got de llet i després vam anar a dormir. L’endemà ens vam llevar a les 8 i vam anar a esmorzar. Després teníem previst anar a peu fins el lloc on faríem el concert, però plovia i vam demanar 3 taxis de 7 persones i vam fer tres viatges. Quan vam arribar a la catedral vam fer la prova de so. Llavors vam anar a un forn del centre de Barbastre on vam poder triar una pasta per menjar, era boníssima!

Després vam anar caminant cap a l’alberg, ja que no plovia, i després a la una vam anar a dinar. Al cap d’una hora vam anar a mirar una pel·lícula per descansar, El senyor dels anells 2. Seguidament vam anar a fer-nos la maleta i poc després a fer la visita cultural.

Així doncs, vam visitar una empresa de vi de Barbastre que es deia Enate, on a part d’ensenyar-nos com feien el vi, ens van ensenyar dibuixos per l’empresa, eren dibuixos fets per artistes com Miró.

Després vam anar a sopar i seguidament vam anar a fer el concert a la catedral de Barbastre, va sortir molt bé! Aquest lloc, com molts més llocs, va ser molt divertit.

Fins aviat centpeuaires!

Artur, Jan i Magí

Joan Capdevila ha dit…
Dos concerts en dos dies: segur que vàreu acabar ben cansats sobretot el segon dia que us va tocar viatjar (de retorn a casa) ben entrada la nit. Segur que la gent d'aquelles terres us ho va agrair molt. Gràcies per l'esforç i per arribar a tots els racons del país i terres veïnes.
Família Codinachs Diniz ha dit…
Moltes gràcies per la crònica. Varen ser dos dies de marató, però com sempre també varen ser jornades enriquidores i de gran satisfacció per a vosaltres i sobretot qui us va venir a escolta. Bona feina i... endavant!