Concert a Calella

Bon dia centpeuaires,

El dia 30 de setembre vam anar a Calella a fer un concert a la parròquia de Sta. Maria i St. Nicolau. Aquest concert el va organitzar l'Ajuntament de Calella per donar tots els beneficis a Càritas Calella. Per començar, quan vam rebre la notícia del concert ens vam posar molt contents, ja que tenim el nostre company Arnau que és d'aquest poble.

Quan vam arribar a Calella, després d'un llarg viatge en autocar, vam berenar i vam anar directes a fer la visita al Far de Calella. Ens van explicar que fa molts anys que la llum del far brilla i que permet guiar els vaixells que naveguen.

Després de la visita al far, vam anar a fer la prova de so. Va anar molt bé i posteriorment vam anar a sopar a un restaurant. El restaurant ens va donar per sopar macarrons amb tomàquet, cuixes de pollastre i patates xips.

Una anècdota és que quan estàvem al far es veia l'organització de l'ironman que es feia diumenge, i és un cursa que es comença nedant 2 quilòmetres per la costa, després agafen la bicicleta i en fan uns 90 km i finalment 21 quilòmetres corrents.

El concert va anar molt bé i a la gent li va agradar molt. Hi havia unes llums de fons per tota l'església que quedaven molt bé. La gent que va venir a veure el concert ens va aplaudir molt i va marxar contenta.

Esperem que us hagi agradat molt la crònica.

Fins a la pròxima centpeuaires.