Gira a Austràlia: un diumenge ple de cants

Bon dia, centpeuaires!

Avui al matí hem anat a Missa a la Catedral de St. Francesc Xavier a les 11h. Abans hem passat per la sala de l'Ajuntament a canviar-nos i posar-nos saia i roquet. L'església era bastant gran i maca i tenia un orgue molt bonic. També ens ha cridat l'atenció la manera com tocaven les campanes: ho feien manualment tibant una corda constantment, i això es veia des d'una finestra on hi havia 3 o 4 persones. A més a més, hi havia un altre cor que anava cantant peces durant la Missa i la gent al final ens ha aplaudit molt i ens han fet fotografies.

Després de Missa, hem anat a fer un pícnic on podíem triar el tipus de pa i d'embotit. Un cop hem acabat, hem jugat a l'amagada, però de cop i volta s'ha posat a ploure i hem hagut de parar. De seguida hem tornat a la sala on ens canviem perquè el concert era a les quatre i havíem de fer concentració. Hem pogut jugar una mica amb les cartes i després hem fet exercicis de relaxació i estiraments abans de cantar.

El concert estava molt ple i quan hem acabat la majoria de gent s'han posat drets i han aplaudit molt. Creiem que els ha agradat molt, i el Llorenç després del concert ens ha felicitat i ens ha dit que havia anat molt bé, com els altres concerts.

Al final del concert ja hem plegat les saies i roquets per tornar, i per sorpresa, hem tingut la visita d'una família catalana que viu a Austràlia. Hem parlat amb ells, ens hem fet fotos i hem intercanviat regals molt bonics.

Continuava plovent en sortir de l'Ajuntament i hem hagut de córrer cap a l'hotel. Hauríem volgut banyar-nos a la piscina de l'hotel, però no podia ser... i per això vam mirar una pel·lícula fins a l'hora de sopar, i quan vam acabar de sopar ja havia parat de ploure i vam poder banyar-nos a la piscina. Ha estat molt divertit, encara que l'aigua estigués freda. Després de la piscina, acabàrem la pel·lícula, vam fer reunió per explicar l'endemà, i ja vam anar a dormir.

Ens en vam anar a dormir contents perquè els concerts havien anat molt bé, i també els dies a Austràlia.

Bona nit a tots, i demà farem l'última crònica des d'Austràlia.

Joan G.

Unknown ha dit…
Bon dia escolans!
Ohhh ja s'acaba, però ho recordareu sempre i segur que ha estat una super experiència. Des d'aquí hem seguit tant i tant les vostres passes i els vostres cants que la distància semblava que s'escurçava i us sentíem amb nosaltres. Gràcies pels reportatges d'instagram i tik toks, no ens n'hem perdut cap. Gràcies també per fer tant bé aquest blog i explicar-nos fil per randa el vostre dia a dia de centpentauries. Estem orgullosos de vosaltres i us esperem amb moltes ganes d'abraçar-vos.
Mercè mare del Tomàs
Unknown ha dit…
Bon dia! La nostra enhorabona per aquesta gira tan exitosa que heu fet. Ara us desitgem una bona tornada, us esperem per fer-vos abraçades. Gràcies al tots els reporters! Fins aviat.
Família Carreño Pérez
Joan Capdevila ha dit…
Molt contents de que hagueu fet un viatge tan llarg en terres llunyanes. Portar les vostres veus i una part de la cultura catalana fins a Austràlia és tot un orgull per tots els catalans. Enhorabona nois! Segur que ha estat una experiència única poder visitar una part d'aquest país tan gran. Ara toca tornar al nostre petit país.