Concurs 100peus: la solució!

Aquí teniu la solució del concurs! Com veieu a les fotos, la imatge ha estat treta de molt a prop. Avui hauríem penjat la primera imatge que veieu per donar-vos més pistes. Però no ha calgut, perquè ja tenim un guanyador.
Abans d'anunciar-lo, us volem explicar una petita broma que vam fer per despistar. Vam guardar la imatge amb el nom de Polisportiu. De manera que si algú mirava com es titulava la imatge, veia que deia "Polisportiu1". Per tant, era fàcil pensar-se que havia de ser en algun lloc del Poli.
La solució és: el logo de l'Escolania que hi ha al Vestidor del 1r pis, juntament amb tots els qui han fet possible la restauració de l'edifici de l'Escolania.










I el guanyador és... en Joan Seguí!!! Moltes felicitats!!! Pots passar a recollir el teu premi al despatx del Sergi d'Assís.

Lluís Girbau

Comentaris

Anònim ha dit…
Em sento molt orgullós d'haver guanyat aquest concurs.
Anònim ha dit…
Felicitats Joan!!!
Sort que jo et vaig dir on era la foto que sinó... res!!
Ja compartirem el premi, oi?? ;)
pol ha dit…
felicitats joan jo vaig posar el logo de l'escolania