Concurs 100peus

Com veieu, de mica en mica, al 100peus s'hi van afegint novetats. Aquesta setmana pengem el "Concurs 100peus"! Tot i que ja sabem que en aquest bloc hi entra molta gent (cosa que ens alegra), en aquest concurs només hi poden participar escolans.

Es tracta d'endevinar on és la foto que veieu. És en algun lloc de l'edifici de l'Escolania. Aquesta setmana us oferim la primera de les fotos. Si no l'encerteu, la setmana que ve veureu una altra fotografia que us ajudarà més.

Bases del concurs:

- Cada escolà té una oportunitat a la setmana per esbrinar la solució. Si creus que saps on és, escriu la teva resposta deixant un comentari.

- El guanyador serà el primer escolà que ho endevini.

- Premi: una pilota de futbol!!

Us deixem amb la fotografia. Bona sort i a veure si ho endevineu!

Lluís Girbau


Comentaris

pol ha dit…
Hem sembla que es el logo de l'escolania
Emili ha dit…
jo crec que es al poliesportiu
David ha dit…
Em sembla k esta pel 4 pis.
Anònim ha dit…
Hola! Em penso que això és a la entrada del poliesportiu, venint del jardí dels monjos. No sé si é el que diu l'Emili però...
Adéu
Anònim ha dit…
jo no sóc escolà ni escolana, però tampoc en tinc NI IDEA!!
Jofre ha dit…
Crec que aquest és el logo que hi ha a la porta l'entrada a l'Escolania.
Hola nois!
em sembla molt bé aquesta idea, i a mi em sembla que es en el poli, entrant pel jardí dels monjos la primera arcada que queda a ma dreta.
Jordi Sans
Anònim ha dit…
És el logo que hi ha al primer pis a on ens vestim.
Anònim ha dit…
Hola sta una mika dificil pero crec que tmbé es d'un logo de una porta de l'escolania.
Records a tots els escolans i els de l'escolania.