Des de Xile

Estimats escolans, com esteu? Ja feu bondat?
Us escric des de Santiago de Xile, on ja sabeu que estic assistint a un Congrés internacional d’educadors benedictins. Realment és un Congrés internacional, perquè som 160 persones de 23 països diferents!! Us els dic: Argentina, Brasil, Colòmbia, Xile, Mèxic, Guatemala, Estats Units (n’han vingut molts), Etiòpia, Sudàfrica, Tanzània, Kènia, Uganda, Congo, Filipines, Sri Lanka, Austràlia, Àustria, Bèlgica, Alemanya, Hongria, Irlanda, Itàlia, i Regne Unit. Bé, i Montserrat, d’on vinc jo! Fa impressió parlar amb gent de tants països diferents. Si algun país no sabeu on és, apa!, el podeu buscar a Internet!

Els xilens són molt acollidors. Els primers dies vaig estar en un monestir benedictí, on es veia aquesta vista que hi ha a la foto: les muntanyes dels Andes nevades. Molt bonic! Però ara ja estic en un hotel al centre de la ciutat amb tots els congressistes.

Avui ja hauran penjat un mural força gran amb fotos vostres, i dos cartells que vaig preparar. Hi hauran posat tot de revistes de l’Escolania perquè la gent n’agafi. Però hi ha molts stands, perquè hi ha moltes escoles.

Ens han dit que, en el món, hi ha unes 200 escoles benedictines. I, en total, uns 134.000 alumnes que sou d’escoles benedictines!!!

Bé, espero que estigueu tots bé!!! A vegades penso: què deuen estar fent a aquesta hora els escolans? :)

Fins aviat!!

Sergi d’Assís.

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola Sergi!

Esperem que estiguis molt bé.
Aquí a dalt vam passar una castanyada molt animada.
Salutacions als xilens!
Fins aviat!

Arnau i Eudald.
Unknown ha dit…
Espero que ho disfrutis al màxim!!!!!
T'esperem
Anònim ha dit…
Gràcies nois!!! Sí, estic molt bé!!! Penso que ha valgut molt la pena venir fins aquí!!! Celebro que la castanyada anés tan bé!!!Fins aviat!!!