L'últim dia d'activitats a França

Ahir vam començar, com cada dia, trobant-nos al Moulin de l'Eveque. I a partir d'allà, vam agafar l'autocar i vam anar fins a la Catedral de Maguelone. Aleshores vam visitar la Catedral (que era molt antiga), i a la terrassa ens vam trobar una sorpresa: dos paons blancs. Vam estar una bona estona mirant com tenien la cua oberta i com es movien (de tant en tant, com si els estiguessin fent pessigolles). Vam estar-hi fins que vam haver de marxar, per pura llàstima.
Tot seguit, vam cantar "El cant dels ocells" de Francesc Civil i allà es va acabar la visita.
Després, vam anar a la botiga del costat i finalment ens vam fer una foto de grup.

De camí cap al Moulin de l'Eveque, vam deixar en un petit poble el guia que ens va fer la visita. Quan vam arribar, ens vam repartir amb les famílies per anar a dinar a casa seva.

A la tarda, va ser quan vam fer l'últim concert a França (a Montpellier). Segons el Bernat (el director pels qui no ho sàpiguen), ens va quedar molt bé. I també es va notar quan, al final del concert, tota la gent va començar a aplaudir emocionada.

Quan es va acabar el concert, vam menjar unes quantes galetes, i els que teníem els pares, ens vam trobar. A continuació, vam marxar amb les families acollidores per passar l'última nit.

Avui al matí ens hem despertat una mica més d'hora que els altres dies, i a les 9'30h hem començat el viatge de tornada, que ha durat més o menys fins a les 16h.

Es va notar que la gent de França ens esperaven amb molta il·lusió.

Pau Tolosa.

Nuria (Fenix) ha dit…
Hola nanos!!
Ja hem retornat tots a casa,per seguir amb els nostres "afaires!"de cada dia....La musica,els estudis, les petites trapelleries ,les responsabilitats .. la vida !!En el record.. l'acolliment de les persones que us han obert les ports de casa seva i les visites que us han fet descobrir llocs diferents.
L'èxit dels concerts!!! i tant que es important,per tot el treball,il.lusio i esforç que hi ha darrera dels vostres cants....compartit per totes les persones del vostre entorn .
Bona feina !!
Bona Mùsica !!
avui..una abraçadeta per tots!!!tots
Nuria
Asunción Llauradó ha dit…
Quin cap de setmana més intens i ple de bones experiències.
Això d'anar allotjats amb famílies et permet veure altres cultures, formes de viure d'aprop i gaudir d'experiències que enriqueixen la vida.
Me'n alegro que els concerts hagin anat bé, doncs totes les persones que varen assistir segur que els portaran
al seu cor amb amor.

Gràcies com sempre per aquestes cròniques que ens permeten gaudir a qui les llegim del viatge.

Ja ens veurem (si Déu vol) a Pineda.

Petonets per tots.

Asunción
Caram nois, veig que no pareu. Segur que vau gaudir molt d'aquest viatge i vau fer gaudir a tota la gent que us va venir a escoltar. Espero que la tornada us hagi anat d'allò més bé i que guardeu força pel concert de Divendres que ja tinc les entrades! (del vostre concert, no de la final de copa).
Acabeu de gaudir del que queda de curs que d'aquí no res arriben les vacances i ho trobareu a faltar, creieu-me! Enhorabona per tot i a seguir així!