Concert al Palau de la Música Catalana



Hola Centpeuaires!

El passat divendres dia 15 a la tarda vam anar a cantar a Barcelona, al Palau de la Música. Catalana. Ens hi va convidar en la programació del Cicle de Concerts Corals.

Després de l'última classe vam marxar ja cap a Barcelona. Vam arribar aproximadament cap a les quatre. Després vam anar a una sala del Palau on vam berenar. Després, com que no hi cabíem tots en un vestidor, ens vam dividir en dos vestidors. Després vam visitar el Palau. Ens van dir de qui era propietat, l'Orfeó Català, i qui l'havia construit, que era Lluís Domènech i Montaner.
Llavors ens vam anar a canviar i preparar pel concert. A la primera part vam cantar peces de Bernat Vivancos, l'antic director de l'Escolania, i vam estrenar una obra seva que es deia "O Lux Beata". La segona part també va anar molt bé. Després del concert ens van trobar amb les famílies i ja vam marxar.



Aquesta setmana el Llorenç ens va llegir un correu que li havia enviat el Bernat Vivancos dient-nos que li havia agradat molt.

Francesc, Xavier i Ot

Comentaris

Nuria (Fenix) ha dit…
Hola nanos !!!

Ja us vaig comentar que el concert en el Palau em va semblar magnific.
L'estrena de "O Lux Beata" va ser una sorpresa ,per tot...tot.Puc dir-vos que va ser un concert que em va desfermar moltes emocions.
El resultat de l'esforç i treball de moltes persones.
Vaig tenir oportunitat de felicitar al autor, en Bernat Vivancos ,em va semblar molt content i satisfet .
BONA FEINA !!!!

BONA MUSICA !!!!!
Gracies per la acurada crònica!!
Nuria