Concert a Limerick

Bon dia, seguidors del 100peus!

Ahir ens vam llevar cap a dos quarts de vuit i mitja hora després érem al menjador esmorzant juntament amb els nois de l’internat d’allà. Hi havia de tot: ous, cereals, sucs, muffinns, iogurt, pa, melmelades, oat meal, llet...

Quan vam acabar vam pujar a l’autocar per anar fins a la ciutat de Limerick. Durant el viatge vam poder llegir els comentaris que ens fa molta il·lusió que ens deixeu a les xarxes socials i al blog 100peus.

En arribar, vam anar a visitar una atracció turística important a la ciutat: el King John’s Castle. El complex consistia en diferents edificis que formaven el castell, amb més de 800 anys d’antiguitat, si fa no fa, com els anys que té l’Escolania.

El vam visitar a través d’una visita guiada que ens va fer una senyora molt amable. Vam començar visitant el museu del castell amb explicacions i objectes molt interessants, després unes antigues construccions dels normands, i finalment les torres del castell. Dalt de les torres vam poder contemplar les meravelloses vistes de la ciutat i del riu Shannon que la travessa.

En acabar la visita vam anar caminant fins a l’Ajuntament de la ciutat, on ens va rebre l’alcalde; ens va donar les gràcies per haver anar a la seva ciutat a cantar, i ens va expressar les ganes que tenia de sentir-nos cantar al concert. Tot seguit vam cantar el Virolai i ens va obsequiar amb un boli i una estoreta pel ratolí. I llavors ens van oferir alguna cosa per menjar. Abans de marxar li vam agrair a l’alcalde i altres membres de l’Ajuntament la seva acollida i vam anar caminant fins a l’autocar. Al sortir de l’edifici vam veure que estava plovent, cosa que passa molt sovint al país.

El següent lloc on vam parar va ser a l’església dels Redemptoristes, on havíem de cantar després. Allà vam fer la prova de so per assajar algunes peces que faríem al concert. En acabar, com que anàvem una mica tard, ens vam afanyar a pujar a l’autocar i tornar com més aviat millor a l’Abadia, on ens esperaven per dinar.

Quan vam arribar a Glenstal vam dinar, i llavors vam viatjar fins a un camp de futbol que es trobava a 1 km del monestir. Allà ens vam trobar amb els nois de l’internat del monestir. Els professors d’allà van organitzar diversos equips on estàvem barrejats escolans i nois irlandesos. Ens van organitzar tot de partits on cada equip jugava unes quantes vegades amb altres equips. Va ser una molt bona manera de compartir experiències amb els nois d’allà, i fer intercanvi tots junts.

En acabar aquesta estona vam tornar al monestir i allà ens vam dutxar per estar presentables al concert. A un quart de sis vam anar a sopar (molt més d’hora del que estem acostumats). Aquesta vegada ens van oferir menjar mexicà, molt bo!

Poc després de sopar vam haver de tornar a marxar cap a Limerick per fer el concert. Vam arribar i ens vam concentrar i vestir en un espai que ens van deixar.

A les vuit en punt va començar el concert que consistia en una sola part amb peces que solem cantar a Montserrat. El concert va anar molt bé, i al final la gent semblava molt contenta i agraïda.

Contents, vam tornar a Glenstal i abans d’anar a dormir ens van oferir una mica de menjar. Seguidament vam pujar a les habitacions amb un munt d’experiències boniques per recordar.

Fins demà!

Miquel C.

Realment heu trencat les previsions de pluja que anunciaven els mapes del temps. Amb els vostres cants, heu portat el sol a aquesta illa. Sí que deuen estar contents els irlandesos amb vosaltres, sí!
Esteu tots molt guapos!
Anònim ha dit…
Hola escolans! El dilluns, el dimarts i el dimecres a l'hora de Salve ens han aplaudit, mira que només cantem la Salve de Sancho Marraco i el Virolai. També hem fet activitats especials com: fer creps, anar a sant Miquel i prendre un gelat. El millor és que avui hem anat a l'únic parc de Montserrat i hem jugat amb el Ryan i el Marc a què ens pillessin i la Marta feia el seu treball d'educadora. Que us ho passeu bé i que vagi molt bé el concert de demà! Fins diumenge!

Els escolans de 4t
Leiva-Ricart ha dit…
Hola nois!!!
Heu tingut un dia complert amb visites,partits i concert a Limerick.
Segur que esteu gaudint molt del viatge.
Ens agrada molt seguir les vostres croniques. A més en aquesta gira tambè podem seguir els vostres concerts en directe per internet.
Els hem seguit tots i ara demà el de Dublin.
Molt xules les fotos.
Records a tots!!!!
Miquelina ha dit…
Benvolguts escolans,
amb vostres cants els núvols d'Irlanda deixen de plorar. Potser l'ambaixador rebrà l'encàrrec de demanar obrir una Escolania al país... :) però enlloc trobarem unes muntanyes tan màgiques com les de Montserrat. Una abraçada a tots i Bona gira!
Asuncion Llauradó ha dit…
Quines fotos mes boniques amb venen a la memoria el meu viatge a Dublin quan vaig visitar la biblioteca de la Universitat que semblaba la de Harry Potter i vaig veure el llibre de Kells FANTASTIC . Com sempre una cronica molt ben explicada. Gracies i petonets per a TOTS.
Unknown ha dit…
Hola nois, quina sort que teniu que el temps us respecta totes les activitats que teniu previstes. Ha estat molt be poder escoltar-vos els primers concerts. Espero poder escoltar-vos demà a Dublín. Fins demà.
Jaume Grané ha dit…
Gràcies per fer-nos partíceps de la vostra aventura. Aneu omplint la motxilla de grans experiències que de ben segur recordareu sempre. Gaudiu d'aquests moments únics !! I demà Dublin, ciutat de músics (U2 va néixer aquí) i escriptors. Una forta abraçada!
Jaume Grané
Anònim ha dit…
Molt bon dia!
Què bonic el castell i què divertit jugar una lligueta de futbol oi? I quin esmorzar més suculent....I també menjar mexicà...Renoi quin munt d'experiències maques....
Avui us escoltarem l'últim concert.
Gaudiu-ne força i sobretot feu partíceps als oients de la vostra espiritualitat musical.
Records a tothom !!!!!!!!
D'Assís ha dit…
Moltes gràcies, Miquel, per aquesta crònica i molts records a tots! Irlanda és un país bonic i amb la gent molt acollidora. Espero que tingueu una molt bona experiència!!
Nuria (Fenix) ha dit…
Hola nanos !!

moltes gracies per les extenses cròniques, tanmateix es compartir el vostre viatge des de la llunyania.
Boniques fotos !!
Bona música i bons concerts !!!!!
Núria
Unknown ha dit…
Hola,
Espero que us ho estigueu passant molt bé per Irlanda. Llàstima que no pugui ser amb vosaltres. Vosaltres aquí fent visites i cantant i jo aquí al llit prenent ibuprofenos. Bueno, seràn com unes petites vacances.

Us vaig veure cantant els concerts des de la tele i em van agradar bastant. Sobretot em van agradar l'Ego sum i el Moraneta en sou.

Adéu i que us vagi bé el concert de Dublín.