De camí cap a Dublín

Benvolguts centpeuaires,

Ahir dimecres ens vam llevar a Glenstal Abbey a dos quarts de vuit. Vam esmorzar i vam cantar en una pregària de l’escola. Vam cantar el Germinans Germinabit i l’Ametller davant dels 255 alumnes i els monjos professors. Ens ho van agrair molt i va ser molt agradable de fer.

Després d’això vam anar a l’autocar i vam marxar cap a Dublín. Abans el P. Abat i alguns monjos es van despedir de nosaltres i ens vam fer una foto al davant del monestir. El viatge va ser molt llarg, i vam parar en un poblle anomenat Skerries.

Allà vam baixar de l’autocar i vam anar a veure foques. N’hi havia moltes i eren molt grosses. A més a més, ens vam fer una foto davant del mar amb uns corbs marins de fons i vam anar a dinar en un restaurant d’allà mateix. El dinar va ser molt bo, i tothom va sortir molt content.

Després vam tirar cap a Dublín i vam parar al castell de Malahide, que estava envoltat de prats súper verds i súper macos. Ens vam fer unes fotografies, i van jugar una estona per allà. I després vam arribar definitivament a Dublín.

Quan hi vam ser, vam anar a la Pro-cathedral i allà vam fer un assaig d’una hora. Després d’això ja vam anar amb les famílies que ens acollien, cada escolà en famílies de dos en dos o de tres en tres. Ens vam despedir i vam marxar cap a les cases.

Cadascú podrà explicar una cosa diferent a la tornada. Moltes gràcies, i fins la pròxima!

Bru S.

M. Teresa Costa ha dit…
Us acompanyem en la distància.
Gràcies per les vostres cròniques.
Bona música i bons cants!
Nuria (Fenix) ha dit…

Hola nanos !!!

Quines experiències tant variades.
Gaudiu molt de totes i molts records per tots vosaltres

Bona Musica i bons concerts !!!
D'Assís ha dit…
Que bé, que poguéssiu veure foques en llibertat! Segur que va ser una bona experiència! Molt bon concert a Dublin!!
Joan Capdevila ha dit…
Gràcies Bru per la teva crònica. Això de veure foques en el seu hàbitat no passa cada dia. Aquí deu ser com anar aprop del mar i veure gavines. Espero que gaudiu de Dublin i molta sort en el concert d'aquest vespre. Segur que anirà tot bé!
Iolanda Duch ha dit…
Quina gràcia!! I quin munt d'experiències!! Que tingueu molt bon concert aquesta nit! Una abraçada
Família Oriol Duch
Asuncion Llauradó ha dit…
Bon concert per aquesta nit i molt bon viatge per dema i moltisimes gracies per totes les croniques hem estat molt ben informats .
Petonets per a TOTSS.
Unknown ha dit…
Hola nois! us hem seguit tota la gira i hem pogut veure tots els concerts! ha estat un luxe. El concert d'ahir el so era molt bo i en vàrem gaudir molt també des de Catalunya.
Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres i molt bon viatge de tornada. Petooooooons!!