Concert al Miracle

Hola centpeuaires,

El diumenge 1 de juliol va ser l’últim dia de la gira pels Pirineus. Ens vam llevar a les 8, ens vam dutxar, vestir i fer la maleta. Després vam anar a esmorzar. Ens vam despedir de les monges i els vam agrair la seva acollida. Llavors vam agafar amb calma les maletes i les vam pujar a l’autobús i ens en vam anar cap al Santuari del Miracle. El viatge va ser molt llarg. Arribàrem justos a la missa conventual. A la conventual ens van fer seure en uns bancs que hi ha al costat de l’altar. Després de la conventual vam anar a dinar a l’edifici que hi ha a allà que en diuen la casa d’espiritualitat. El dinar era molt bo i ens va donar forces per aguantar l’últim dia de la gira. Després ens van ensenyar tot el monestir amb detall. Ens van explicar que hi ha una formatgeria. Ens van explicar moltes coses, però la que ens va sorprendre més és que allà tenen un detector de terratrèmols.
Llavors va ser l’hora de fer la prova de so. Va anar molt bé. Després ens van donar un berenar-sopar. Vam anar a la sala on ens canviàvem i vam començar a concentrar-nos (tot i que ens va costar molt) i a canviar-nos. Llavors va ser l’hora de començar el concert. Tot el concert va anar com una seda i va ser molt aplaudit, amb gent dreta i tot.
Foto de: FeMAP

Després va ser el moment trist de despedir-nos dels nois de segon (en Marc, en Joan Maria, en Miquel, en Jomari, en Kevin, en David P., en David G., en Bru i en Roc), del Roger, d’en Firmin (el nen alemany de sisè) i de la Marta (l’educadora de la tarda) que aquest any deixen l’escolania.

Fins el curs que ve, centpeuaires, i que passeu un molt bon estiu!

Oleguer E.

Pilar i Montserrat ha dit…
El vostre concert va ser una meravella per els que vam tenir la sort de venir a escoltar-vos al Miracle. Ara, llegint la crònica de l'Oleguer i les anteriors de les etapes de la gira, ens adonem que portàveu moltes hores d'autocar, d'activitats i de concerts en dies seguits. Té molt de mèrit! Perquè quan va començar el concert ningú ho hauria dit.
Va ser molt emocionant de dalt a baix i d'una gran bellesa. I per a nosaltres que tenim poques ocasions de sentir-vos en concert vam descobrir com sabeu donar una vida i una joventut a una música tan antiga com la de Cererols: els ritmes, els dobles cors, els solistes, els matisos ens van corprendre i no hauriem volgut que s'acabés mai...
Moltes felicitats a tots !
I per els que deixeu l'escolania aquest any, suposem que deu ser un estímul d'estar amb tots aquests antics escolans de la Capella de Música i els instrumentistes. Així que molta sort i a reveure.
Moltes gràcies per totes les cròniques dels Pirineus, bon estiu i felices vacances !
Pilar i Montserrat
Joan Capdevila ha dit…
Gràcies Oleguer per la teva crònica; l'última del curs! Aquesta vegada vaig poder gaudir un altre cop, en directe, de les vostres veus. El retaule de la Verge Nena del Miracle és una meravella i les vostres veus li van donar molt més valor. Ara us toca descansar i preparar-vos pel proper curs. També vull donar gràcies a totes els escolans que ja no continuaran amb l'Escolania; molt sort en els camins que ara fareu lluny de l'Escolania.