Concert a Puigcerdà

Bon dia, centpeuaires!

Ahir dia 30 vam anar a fer un concert a Puigcerdà.
En començar el dia vam anar a visitar el Museu Diocesà d’Urgell. Allà ens van ensenyar el llibre Beatus, un llibre que explica la història de l’Apocalipsi. En acabar la visita vam anar al claustre de la Catedral i ens vam fer una foto de grup. El claustre era tan antic com l’Escolania!

Després de la visita vam estar esperant davant de St. Domènec que vingués l’autocar. El viatge va ser d’una hora. Quan vam arribar vam allotjar-nos a l’escola Vedruna de Puigcerdà. Vam dinar allà, i el menjar era molt bo.
A la tarda vam anar al camp de Golf de St. Marc a fer unes activitats. Vam fer tres grups i anàvem fent una ruta per aprendre els diferents passos del golf. Va ser divertit.

Quan vam acabar, vam tornar a pujar a l’autocar que ens va portar fins al llac de Puigcerdà, i vam fer una volta. Aprofitant aquella volta, vam pujar al campanar de l’antiga església que van enderrocar per la Guerra Civil. Des d’allà dalt es veia tota la comarca.
Després de baixar del campanar vam anar cap a la parròquia a fer la prova de so. L’església tenia un orgue que abans tocava l’Efrem, el Prefecte de l’Escolania. En acabar la prova de so vam anar a sopar a la mateixa escola.
I al final vam anar a fer el concert. Hi havia molta gent escoltant-nos, tots molt interessats. La música era antiga, i se l’escoltaven com si mai l’haguessin sentit.

A la nit, després d’acabar el concert, vam tornar a dormir a La Seu d’Urgell.
Estàvem cansats i l’endemà encara teníem un concert per davant.
Adéu! Esperem que us hagi agradat.
Martí G.

Joan Capdevila ha dit…
Gràcies Martí per la crònica del vostre concert a Puigcerdà. Segur que el públic va estar agraït per la vostra interpretació. A us toquen unes més que merescudes vacances! Bon estiu!