Comencem la gira a Alemanya

Hola Centpeuaires!

Aquests dies us anirem explicant la gira que estem fent per Alemanya.

Ahir al matí, ens vam llevar molt d’hora, a les 3:45 h. de la matinada, ja que a les 5:00 h. havíem d’estar a l’aeroport per agafar un vol cap a Munic que sortia a les 6:50 h.

Vam arribar arribar a Munic uns minuts abans de l’hora prevista. Vam baixar de l’avió i després de recollir les maletes ens esperava el P. Joan Vinyeta acompanyat del Firmin.

Després vam fer dues hores d’autocar fins a Nürnberg; el paisatge era tot molt verd. Llavors vam anar a la parròquia de St. Bonifaz on vam visitar l’església i tot seguit vam dinar. El dinar era molt bo: hi havia unes salsitxes a la planxa acompanyades amb patates i el postre era flam.

A la tarda vam agafar el metro i vam visitar el castell de la ciutat. Era el castell on fa molts anys cada any venia l’emperador d’Alemanya. També ens van ensenyar un pou del segle XII que tenia 50 metres de profunditat.

En una plaça hi havia una font on el P. Joan Vinyeta ens va explicar que hi havia una anella que si la feies girar tornaries a Nürnberg: molts de nosaltres ho vam fer. Tot seguit vam poder comprar records.

Llavors vam tornar a agafar el metro per tornar a la parròquia de St. Bonifaz per fer vocalització. Deprés de fer-la vam sopar, que per cert també estava molt bo!

Tot seguit van venir les famílies i vam anar amb elles a casa a descansar.

Gabriel

NuCoMissé ha dit…
Quina aventura més matinera!!!
Gaudiu de tota l’experiència.
Gràcies per anar-nos-ho explicant.
Jaume Grané ha dit…
Bon dia matiners! Gràcies per els vostres comentaris, ens fan sentir més a prop vostre. Gaudiu i feu gaudir!! Una abraçada a tots!
Marta Bordes ha dit…

Seguim amb molta il.lusió cada dia les vostres noticies. Estem atents als vídeos i fotos dels concerts que alguns pares envien, també al tweet i al blog.
Us estimem!!
Joan Capdevila ha dit…
Moltes gràcies per la crònica! Segurament llevar-se tant d'hora no va ser fàcil però crec que tot el que vàreu aprendre i veure durant el dia i l'experiència del viatge va valer la pena. Desitjo que tingueu una molt bona estada per Alemanya. I els concerts segur que us van molt bé!