Gira EUA: Concert a Saint Vincent

Bon dia centpeuaires,

El dimecres dia 16 ens vam despertar a les vuit del matí. Ens esperàvem un dia molt intens, ja que era l'últim abans d'emprendre el viatge de tornada i al vespre teníem el concert a l'església de Saint Vincent.

Després d'esmorzar, vam anar cap a l'inici de la primera activitat. Aquesta consistia en anar a donar una volta pel campus universitari. Vam tenir de guies dos estudiants de parla castellana que venien d'Amèrica del Sud. Els dos jugaven a futbol i ens van exposar que estaven molt contents de viure i estudiar allà. Vam poder veure els edificis de residència, una habitació, el camp de futbol americà i de soccer, i d'altres estances de la universitat.

Un cop acabada tota la visita, ens vam dividir entre els que volien anar a comprar records, i els que preferien córrer per la pista de futbol. Va ser una estona d'esbarjo que vam gaudir molt. Un cop fet, ja vam anar a dinar. Allà tot es feia molt d'hora, i més si després teníem concert. El menú d'aquest dia no es va agradar tant, però era important menjar de tot. Vam alimentar-nos de peix, coliflor amb patates i moniato més les postres. Estava bastant bo.

Més tard, vam fer una nova visita cultural. Vam anar a visitar el museu de Mr. Rogers, un presentador de televisió molt famós per haver transformat la manera d'entendre la programació infantil de televisió i haver creat propostes molt innovadores. Ens va agradar molt veure les diferents idees que va desenvolupar.

Seguidament, vam anar a fer la prova de so. Va anar molt bé. La sala per deixar les coses era molt gran i al sostre tenia una piràmide de vidre que deixava entrar la llum i veure el cel. Vam anar posteriorment a preparar la maleta. Amb això vam poder comprovar si ens tancava després d'haver comprat records, organitzar la roba de la millor manera possible, etc. Va ser una estona molt útil.

Vam anar a sopar al mateix que el primer dia, el d'arribada i ja vam anar a fer l'hora de concentració. El concert va anar molt bé, estava plena l'església de gent i ens van aplaudir molt al final. Durant el concert, però, no deuen tenir tradició per aplaudir, perquè entre peces no ho feien. Sabem que els hi va agradar perquè ens van felicitar moltíssim. Estem molt contents de com va anar.

Un cop canviats, ja vam anar cap al lloc on dormíem, però no vam posar-nos directament al llit, sinó que vam dutxar-nos per estar preparats l'endemà més de pressa i poder emprendre el viatge de tornada puntual.

Esperem que us hagi agradat,