Gira EUA: Viatgem a Pennsilvània

Bon dia centpeuaires,

Vam tenir una gran sorpresa dilluns quan ens vam despertar, tot estava nevat! I sobretot, encara nevava. Quan vam anar cap a Saint John's, la majoria d'escolans vam trobar les carreteres força nevades, i la universitat estava molt bonica tota de blanc.

Vam pujar a l'autocar i vam anar cap a l'aeroport de Minneapolis. Tot i que vam sortir molt d'hora per arribar amb temps, ens vam trobar molt de trànsit a la carretera i vam veure algun cotxe accidentat per haver relliscat. Els tripulants, però estaven bé i la policia treballava molt de pressa perquè no hi hagués problemes. Al final vam poder arribar, i gràcies a l'ajuda dels organitzadors dels concerts que ens havien vingut a dir adéu, vam poder fer el check in molt ràpid i vam arribar a l'avió.

El primer vol va ser molt ràpid. Amb una hora estàvem a Chicago. Tot va anar bé i quan vam arribar, vam poder anar a dinar a una pizzeria de l'aeroport. Les pizzes eren individuals i estaven molt bones. Vam passar una estona parlant i jugant fins que va ser l'hora d'agafar el següent vol que ens portaria a Pittsburgh. A últim moment ens van canviar la porta d'embarcament, però hi vam arribar sense problemes.

El segon vol també va anar molt bé. En tres quarts d'hora ja hi érem. Estàvem una mica cansats de passar-nos el dia viatjant, però teníem moltíssimes ganes d'arribar a la Universitat de Saint Vincent, on ens quedaríem els dies que faltaven. L'autobús que ens va venir a buscar era molt nou i ens va agradar moltíssim. Vam anar molt còmodes fins al lloc, on ens esperava el coordinador del concert.

Un cop l'autobús va aturar-se, vam baixar totes les maletes i les vam deixar a l'entrada de l'edifici. Just després vam anar a sopar. En la sala on faríem l'àpat, ja hi havia preparat el menjar. Podíem decidir entre dos tipus de pasta, dos tipus d'amanida, i de postres cookies. Era molt bo.

Quan vam acabar, ens van repartir les habitacions i ja vam anar a dormir. Estàvem tan cansats, que vam poder descansar moltíssim. L'endemà ens esperava un dia de visites culturals.