Primer dia a Mallorca

Bon dia centpeuaires,

Avui us explicarem el primer dia de la gira a Mallorca. Ens feia molta il·lusió tornar a veure l'Escolania de Lluc i els blauets.

El dimecres 12 de juny ens vam aixecar a les cinc del matí per arribar amb temps a l'aeroport. Sort que ja ho vam deixar preparat tot el dia abans, perquè a aquelles hores teníem molta son.

A les 8:40h l'avió va desembarcar i al cap de poc ja érem a Mallorca perquè el vol era molt curt. El primer que vam fer va ser agafar un autocar a les 9.30h que ens va portar al Castell de Bellver a Palma. Allà, vam fer una primera visita cultural i ens van explicar moltes coses, entre les quals, com es defensava el castell.

Després, vam anar a un restaurant molt bo on vam dinar espaguetis a la bolonyesa, pollastre amb patates fregides i una mica d'amanida, i de postres, un gelat. Seguidament, vam sortir a fora a jugar a l'amagada.
Al cap d'una estona, vam agafar l'autocar i vam anar al Santuari de Lluc on ens vam instal·lar en uns apartaments i vam estar una estona descansant. Més tard, quan ja era hora de sopar, ho vam fer i ens en vam anar a dormir per agafar energies.

Esperem que aquesta primera crònica us hagi agradat i els nostres companys faran els altres dos dies.