Excursió de Sant Nicolau

Hola centpeuaires!

El dia 7 de desembre vam fer, com cada any, l’excursió de St. Nicolau. Pel matí vam anar amb autobús fins a Sant Martí de Tous.
Vam fer activitats de teatre en un lloc que es deia “La casa del teatre NU”. Primer vam veure una obra de teatre amb el mateix actor tota l’estona que es disfressava. Després vam fer activitats relacionades amb l’obra i ens van explicar coses bàsiques del teatre. Aleshores vam anar a visitar un castell de la senyora de Tous, que és una de les coses més importants del poble. Seguidament, vam anar a un parc a dinar un pícnic, i llavors ens van convidar a xocolata desfeta amb coca.
A la tarda vam anar a un rocòdrom a igualada; ens vam dividir en dos grups i el primer va fer les activitats del rocòdrom: parc d'aventura, escalada, ... L'altre grup va anar a un parc. després vam canviar els grups.
Ens ho vam passar molt bé.

Doncs això és tot, i fins una altra, centpeuaires!

Jordi i Aniol

Joan Capdevila ha dit…
Suposo que després de la megafesta del bisbetó (molt nervis pels de 4t, els actors de la llegenda, els debutants al concerts, ...) el millor que es pot fer és desconnectar i agafar forces pels propers concerts que us esperen i sobretot la traca final de la nit de Nadal i la missa de Nadal. Moltes gràcies per la crònica.
Nuria (Fenix) ha dit…
Hola nanos !!!

Per la vostres carones que mostreu a les fotos,......podem observar que us ho vareu passar molt be,amb totes les activitats !!

Una divertida excursió i no gaire lluny de casa !!
Gracies per compartir-ho i BONA MUSICA !!!!