Gira als EUA: Marxem cap a Minnesota!

Bon dia o bona tarda centpeuaires, esperem que estigueu molt bé. A continuació us explicarem el que vam fer el dimarts 8 de novembre.

Dimarts ens vam llevar molt d'hora, a les 3 menys 10, ens vam canviar i vam anar de pressa a agafar les coses i anar cap a baix a l'autocar. Un cop a l'autocar, vam marxar cap a Barcelona.

A l'aeroport vam facturar les maletes, estava bastant buit. Tot i això, no ho estava del tot. Vam acabar de facturar les maletes i vam anar a cap als controls de policia. No hi va haver cap problema i ens van deixar passar amb molta facilitat.

Just després vam anar directes a la porta d'embarcament i puntualment vam agafar l'avió cap a Amsterdam.

A l'aeroport d'Amsterdam hi havia un rellotge molt maco perquè a dins hi semblava que hi hagués una persona que cada cop que passava un minut, esborrava una de les agulles del rellotge i la tornava a pintar amb la nova hora.

Vam haver d'esperar unes quantes hores abans no sortís l'avió cap a Minneapolis. El temps no va passar molt a poc a poc perquè hi havia unes màquines amb què podíem estar jugant i llavors el temps va passar més de pressa que no pas si haguéssim hagut d'estar esperant asseguts als seients de l'aeroport.

Quan va ser l'hora, vam començar a embarcar a l'avió i ens vam enlairar. Ens esperaven vuit hores i mitja de vol fins a arribar a Minneapolis. Hi havia unes pantalles al davant dels seients i ens van poder distreure una mica mirant pel·lícules o jugant a jocs, però igualment va ser molt llarg.

Les auxiliars de vol ens van tractar bé. Ens van deixar triar el que volíem per menjar entre pasta i pollastre al pesto.

Després d'una llarga estona volant, vam arribar a Minneapolis on vam recollir les maletes i vam acabar de passar l'últim control de policia. Un dels redactors del centpeus, al Valentí, li van trencar una roda i li van regalar una maleta nova més gran de la que tenia. Allà a l'aeroport ens vam trobar al Phillip que ens va regalar uns gorros d'abric amb el logo de ''vocalessence''. Vam agafar l'autocar fins a Saint John's. Allà ja era ben fosc tot i que només eren les 5 de la tarda. El viatge va durar una hora i mitja, però la majoria del temps ens el vam passar dormint.

Allà ens esperaven les famílies on aniríem a sopar i a dormir cadascú de nosaltres. Ens van acollir molt bé. Vam anar a sopar i cap a dormir.

Amb molta il·lusió estem seguim aquest viatge!!!

Us esperem, fins a la pròxima.

Valentí, Pere i Arnau

Quina gran il·lusió poder llegir la primer crònica del viatge a EEUU. Esperem que la disfruteu molt i gaudiu de l'experiència.
Ja estem esperant la següent, no trigueu.
Joan Miranda ha dit…
Ei!!!!! Moltes felicitats!!! I tot i que va ser un dia llarg i amb moltes hores a l'avió, heu arribat i ara us toca disfrutar-ho!!
Aina ha dit…
Apa Valentí! Una maleta més grossa? Això vol dir que t'hi caben més regals per nosaltres! Jajajajajaaj
Ens n'alegrem que tots estigueu tan i tan bé! Us desitgem un bon concert!

Família Jorquera Martínez
Anna Ma. Bordonau ha dit…
Bona nit.
Som la iaia i l'avi d'en Valentí.
Gràcies per la crònica del viatge. Ha estat un viatge llarg, però desitgem que l'experiència que viureu sigui fantàstica i un record per sempre.
Esperem les cròniques explicant la ruta, els concerts i com esteu.
Valentí petonets i abraçades!!!
Unknown ha dit…
Quines super aventures! estem desitjant llegir més i més!Què bonic que us hagin acollit aquestes famílies, disfruteu molt nois!!

Família Grau Garcia
xavier caballe ha dit…
Gràcies per la crònica! Disfruteu molt de l'estada! Fa fred?
Asuncion Llauradó ha dit…
Hola nois...vaig seguint el viatge per l'instagram només volia dir-vos gràcies per explicar les vostres anècdotes és com si tots nosaltres estiguéssim als EE.UU disfruteu i gaudiu de cada dia..
Petonets per tots i un d'especial per l'Efrem 😀😘😘😘❣
Família Rofín Bacardit ha dit…
Bona tarda !! (Bon dia per vosaltres!)

Només de llegir aquesta crònica i per la informació que ens va arribant per altres cantons, tenim molt clar que esteu gaudint d'una experiència inoblidable!! Desitgem que tot continuï igual de bé i ja esperem la crònica següent!!

Una abraçada ben forta!

See you next time!
Família Visser Sales ha dit…
Bon dia o Bona nit,

Ho feu molt bé nois i tenim ganes de saber més aventures dels escolans en el Middle West. Gaudiu molt i que vagin molt bé els concerts. Ah! I abrigueu-vos que sembla que fa fred. Bona sort.