Acabem la gira a Alemanya

Hola Centpeuaires!

Ara us explicarem el penúltim i últim dia de la gira.

Diumenge, el penúltim dia de la gira, al matí vam anar a canviar-nos i seguidament vam anar a una missa. Nosaltres vam cantar alguns cants amb la Capella Vocalis, aproximadament la missa va durar unes dues hores.

Foto de: TrebleSingers

Després d’això vam anar a canviar-nos de roba i vam anar caminant fins el camp de futbol de Bad Tölz per fer un partit. Allà vam triar entre salsitxa, patates o carn, i també ens van deixar triar entre tres begudes Coca-Cola, aigua amb gas i aigua amb gas amb gust de poma. Vam escalfar i entrenar una mica i al cap de mitja hora vam començar a fer els equips. Vam fer dos equips de l’escolania, dos equips de la Capella Vocalis, dos de Bad Tölz i dos equips dels jugadors infantils de Bad Tölz.

Vam començar primer Escolania 2 VS Capella Vocalis 2, això aproximadament va durar 15 minuts. Quan es va acabar aquest partit van jugar Escolania 1 VS els jugadors infantils de Bad Tölz 8 (vam perdre). Quan aquest partit va estar acabat van jugar un altre cop Escolania 2 VS Tölzer, i així repetidament fins que tots vam jugar contra tots; vaja, com una lliga.

Quan aquests partits van estar finalitzats es va fer com una mitja part on el locutor i el que anava comentant les coses anava comptant els punts per saber les posicions, i mentrestant nosaltres podíem menjar algunes coses que tenien allà per si algú tenia gana (eren gofres). Al final les coses van quedar: Capella Vocalis primers, Tölz segons, Escolania 1 tercers i Escolania 2 quarts, i anar fent així.

Quan es va acabar tot això vam anar cap a l’hotel, vam començar a fer les maletes perquè l’endemà ja marxàvem. Després vam anar a sopar a un restaurant que teníem al costat on feien menjars típics, ens van deixar triar entre porc, vedella o escalopa. Finalitzat aquest sopar vam anar cap a l’hotel directament ja a dormir.

L’endemà quan ens vam despertar vam fer el que fem aquí a l’escolania normalment, després d’esmorzar vam deixar les maletes a l’entrada i vam anar a fer una visita cultural pels carrers de Bad Tölz. Una noia d’Alemanya ens feia la visita però perquè ho entenguéssim també va venir una altra noia que sabia espanyol i alemany, de tal manera que ho va traduir a l’espanyol perquè ho poguéssim entendre.

Quan es va acabar la visita, que va ser molt interessant - ens van ensenyar moltes esglésies d’allà i carrers molt bonics - vam anar a buscar les maletes i vam pujar a l’autocar, que ens va portar fins a l’aeroport de Munic.

Vam agafar l’avió per tornar a Barcelona. El vol va ser molt divertit i vam arribar 20 minuts abans. Vam anar fins a la terminal 1 i vam anar a esperar les maletes però com que l’avió havia arribat a l’altra punta de l’aeroport van trigar molt, més de dues hores. Ja estàvem desesperats quan vam sentir per megafonia que les maletes del nostre vol arribarien en pocs minuts; aquests minuts van ser 40 minuts, però malgrat tot les maletes van arribar!

Quan vam sortir els pares ens estaven esperant súper emocionats i ambunes grans lletres que deien: benvinguts a casa!
Llavors la gent que tenia els pares allà esperant va anar cap a casa, i la gent que tornava cap a Montserrat va anar a buscar l’autocar que gairebé sempre ens porta als llocs on fem concerts.

Vam anar fins a Montserrat, on vam arribar cap a les 10 de la nit. Els escolans de quart, que van ser els que no van vindre de gira, ens estaven esperant amb molta emoció! Quan vam arribar vam fer un mini sopar amb escudella, croquetes i gelat, i després ja vam anar cap al llit.

Fins aviat, centpeuaires!

Kilian i Magí

Joan Capdevila ha dit…
Enhorabona per la gran gira feta per Alemanya. Vosaltres, escolans, us emporteu un bon record (conèixer un país estranger i la gent que hi viu és sempre una experiència enriquidora) i la gent que us va escoltar segur que recordarà durant uns anys les vostres veus. En fi, benvinguts a casa i ara ànims per acabar el curs; ja falta poc.
Montserrat de Barcelona ha dit…
L'enhorabona a l'escolania per aquesta gira tan reeixida!

Moltes gràcies als magnífics redactors del 100 peus per compartir història, cultura, experiències, amistats, anècdotes i també fer-nos conèixer els cors amb qui vau cantar!

I moltes felicitats als escolans de quart ! Uns "ocellets" ens han dit que vau cantar MOOOOLT bé les Salves, motets de Vespres i també a la Missa Conventual de Diumenge. Una promoció que promet de veritat !

Que tingueu un molt bon final de curs.
Euterpe ha dit…
Saludos. Dejo mi propia crónica de los conciertos, espero que os guste. Gracias.