Gira EUA: Descobrim Saint Vincent

Bon dia centpeuaires,

El dimarts va ser el primer dia que passàvem a Saint Vincent. Ens vam despertar a les vuit i ens vam dutxar tots. A tres quarts de nou, havíem d'estar preparats al hall de l'edifici per fer una petita reunió i anar després a esmorzar.

Quan vam acabar, vam anar a fer una visita a un reserva d'animals. Estava situada en un edifici de color vermell que per dins havien decorat amb animals de la zona dissecats. No n'havíem vist mai tants. Ens van explicar que eren animals que s'havien trobat. A més, vam poder veure i tocar tortugues, un mil peus i una salamandra.

Tot seguit vam anar a dinar a la universitat de Saint Vincent un menú boníssim. Estàvem a un menjador on ens anaven cridant per taules per anar a la cantina a agafar un menjar triat pels educadors.

Quan estava tot el menjar ben paït, vam fer un assaig i vam visitar un planetari que va ser interessant, però per alguns amb la foscor i el cansament els va costar una mica estar concentrats. Aquell dia ens van dir que hi hauria tres visites i així va ser. Vam anar tot el grup cap a la tercera. Era un museu, i vam poder escriure postals i observar quadres i material de l'època dels indígenes americans. També vam poder descobrir uns llibres que si els hi unies les pàgines, apareixia un dibuix.

Després d'un dia de visites, vam sopar al mateix lloc on havíem dinat i vam jugar a jocs de taula com per exemple al viruso a l'uno. Quan ja havíem acabat, ens van venir a buscar per anar a una sala de cinema i veure la pel·lícula Paddington, que va ser molt i molt bonica.

Acabada la pel·lícula, vam menjar uns brètzels. N'hi havia de dos tipus: els dolços anaven acompanyats d'una salsa de sucre i els salats amb una salsa de formatge fos. Quan vam finalitzar el ''pica pica'' vam anar a la residència i vam anar a dormir. El dia havia estat llarg i l'endemà teníem concert i havíem de descansar.

Fins a la pròxima centpeuaires,