Gira EUA: Ja tornem a casa!

Bon dia centpeuaires,

L'últim dia de la gira ens vam aixecar d'hora, i com que ja estàvem dutxats, vam agafar la maleta i la motxilla i vam baixar al hall de l'edifici a esmorzar. Tot seguit, vam agafar les coses i les vam carregar l'autocar per poder emprendre el viatge.

Durant les quatre primeres hores, vam estar jugant a jocs de cartes i entretenint-nos per passar l'estona més de pressa. Vam fer una parada per anar al lavabo i per estirar les cames. Això va ser en una gasolinera amb àrea de servei. Ens trobàvem en aquell moment a la zona de Filadèlfia.

Vam seguir la marxa fins a New Jersey i vam parar a una altra àrea de servei. Per dinar, vam tenir dues opcions entre les quals hi havia Burger King, on va triomfar la Bacon King, o al SubWay, on feien entrepans que podies modificar. Tots quedarem ben tips del bon dinar o ràpid dinar que ens van servir.

Quan portàvem una horeta més d'autocar, vam poder observar com ens acostàvem als gratacels de Manhattan. Vam poder contemplar ponts gegants i, gràcies a la bona atenció d'un escolà, tots vam al·lucinar en veure l'estàtua de la llibertat. Tot l'autocar es va posar dret en veure-la per poder fer-ne fotografies.

L'últim tram del camí es va fer una mica més llarg. Per arribar a l'aeroport, calia travessar la ciutat de Nova York, i ens vam trobar que hi havia molt de trànsit. Això va provocar que arribéssim una mica més tard de l'esperat. Un cop vam poder fer el check in per facturar les maletes, els membres de la companyia aèria van anar bastant lent, i això ens va fer anar encara una mica més tard. Per sort, el senyor de la companyia ens va ajudar a passar el control de la policia més ràpid.

Un cop passat, vam anar a la porta d'embarcament i quan estàvem a punt d'arribar, vam sentir que ens cridaven per megafonia. << Tots els que encara no han embarcat a l'avió que vagin pujant si us plau!>> Després, ja asseguts a dalt de l'avió, vam veure a la pantalla que el temps de vol era inferior al que ens pensàvem. Durant el trajecte va haver-hi turbulències, però la majoria d'escolans no les van notar perquè dormien. Gran part del viatge tothom estava molt tranquil. Uns minuts abans d'arribar a Barcelona vam passar per Montserrat i van felicitar el Jan O.

Quan vam aterrar, vam anar directament a buscar les maletes, que per sorpresa de tothom van sortir molt de pressa, i al travessar la porta hi havia les famílies aplaudint-nos i donant-nos la benvinguda amb unes samarretes especials de la gira als EUA 2022.

Moltes gràcies i esperem que us hagin agradat,