Viatge a Polònia

Aquests dies estem de gira a Polònia. I intentarem penjar cada dia una crònica al bloc, perquè sapigueu com estem, què hem fet... Aquí va la primera.
Ahir va ser un dia llarg i cansat. Tot just eren 3/4 de 5 del matí quan ens aixecàvem del llit. Ni que fos tan d'hora, ens vam llevar de seguida perquè volíem anar a Polònia.
Després de prendre alguna galeta per qui en vulgués i carregar l'autocar amb totes les maletes, vora 2/4 de 6 del matí ja ens dirigíem cap a l'Aeroport de Girona. Durant el trajecte algú va aprofitar per dormir, escoltar música... I després de dues hores de viatge hi vam arribar. Un cop arribats, ens vam dirigir cap als mostradors de facturació, i tot seguit cap al control de seguretat i l'embarcament.
El vol va ser molt tranquil. I vam arribar deu minuts abans del previst. A més, els seients eren molt còmodes. Però tot i això, alguns van patir a l'hora de l'aterratge perquè va ser una mica turbulent.
Vam recollir les maletes de l'Aeroport de Katowice i un autocar ens va portar cap a Cracòvia. Ens vam instal·lar a l'hotel, i vam sortir cap a un restaurant a dinar. Tots teníem molta gana.
Després vàrem anar cap a Tyniec, un monestir benedictí, que és el que ens convida a la gira per Polònia. Té 1.000 anys d'història, i és realment bonic perquè està en un turó al costat del riu Vístula. Allà vam tenir una estona per jugar i mirar unes paradetes medievals que hi havia, i després vam tenir l'oportunitat de fer una visita per dins el monestir amb un monjo que ens feia de guia.
Quan vàrem acabar la visita, eren vora les 6 de la tarda. I com que estem en horari europeu, al cap de poca estona vam anar a sopar. Vàrem fer una prova de so a l'església del monestir, on cantarem. Cap a l'hotel, i a dormir.
Un bon dia per celebrar el Sant.

Lluís Girbau.

Anònim ha dit…
Des de Gombrèn felicitem al Lluís Girbau i els seus pares que ahir feien anys de casats. El fet de rebre informació tant puntual és un goig. Esperem que ho disfruteu molt.

Clara Torrents
Hola,nois!. Ens a agradat molt l'anàlisis del vostre primer dia d'estada a Polònia. Ens fa sentir molt a prop vostre, és bonic poder seguir els vostres passos des de la distància i us felicitem per fer-nos participar a l'hora i gaudir amb vosaltres del viatge. Disfruteu i aprofiteu aquesta estada tan enriquidora, que de ben segur no oblidareu mai.Fins aviat.
Anònim ha dit…
Felicitats LLuís pel teu Sant!
I gràcies per les vostres cròniques, ens imaginem que això deu ser molt bònic.
Que vagi molt bé!

Lluc, Núria i Marta
Moltes felicitats lluís

Moltes felicitats, Lluís! Et desitgem desde TORROELLA i t`agraïm aquets bonics comentaris que ens ajuden a conviure un xic més amb vosaltres.

Anònim ha dit…
Ahir varem fer un comentari pero es veu que no en n'hem sortit a l'hora de tramete'l. Dues coses nomes: per molts anys Lluis i aprofiteu aquests dies per anar amb els ulls ben esbatanats.